Forfatter |
|
Soma Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 185
|
Sendt: 26 August 2007 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til jer andre der har cayin. Oplever i til tider at jeres forstærker brummer? Ved ikke om det er strømforsyningen eller hvad, men den har nogle perioder hvor den brummer ret hørbart og så holder den op med det lige pludselig. Finder det ret belastende.
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal den ikke gøre, det er en bytter!
|
Til top |
|
|
Soma Forum Bruger

|
Sendt: 27 August 2007 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det vil jeg faktisk også mene. Tager kontakt i morgen
|
Til top |
|
|
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
Den ser jo godt ud!
Men du bør skift det lille stump kabel ud fra Pre In til Pre Out asap, det vil nok kunne gi et stort løft i lyden!
Du kan evt. købe dem her fra www.2h-audio.dk

|
|
|
Det eneste magiske her er indtjeningen hos producent/forhandler.....de bør bestemt ikke anbefales....det er direkte spild af penge 
|
Til top |
|
|
The Sandman Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har godt nok ikke en Cyain, men brumme skal en forstærker ikke gøre, det er nok transformatoren der brummer
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soma skrev:
Den er først taget i brug for nogle dage siden. Den lyder meget bedre end min gamle denon 3805, men lidt skarp i diskanten hvis man kan sige det sådan. Det kan dog nok skyldes resten af mit anlæg og det at den er utilspillet.
Jeg spiller cd på en denon dvd 3910 og har et par b&w dm604s3 højttalere. Når der bliver råd skal der en god cd afspiller og et sæt nye, mere musikalske højttalere til. Bruger et par kimber 8tc som højttalerkabel og får snarest nogle tmc rca kabler.
The Sandman: Mht jumpere havde jeg godt overvejet at skifte bøjlen ud men havde nu ikke regnet med at de skulle så højt op i prisklasse
|
|
|
Ja sådan et par skærebrænder B&Wer, er ikke altid så venlige for øregangene
Jeg har selv hørt flere B&W modeller, og læst om andre højttalermærker, som benytter alu, eller andet hådt metalagtigt skidt, at det næsten altid er hørbart. Det der alu. det tillader jeg mig at sige: Det holder bare ikke! Jeg har derimod hørt B&W 803D modellen, og den virkede ikke til at ringe på samme irriterende måde. Meeeeen, D modellerne koster jo skjorten __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 27 August 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Soma skrev:
Den er først taget i brug for nogle dage siden. Den lyder meget bedre end min gamle denon 3805, men lidt skarp i diskanten hvis man kan sige det sådan. Det kan dog nok skyldes resten af mit anlæg og det at den er utilspillet.
Jeg spiller cd på en denon dvd 3910 og har et par b&w dm604s3 højttalere. Når der bliver råd skal der en god cd afspiller og et sæt nye, mere musikalske højttalere til. Bruger et par kimber 8tc som højttalerkabel og får snarest nogle tmc rca kabler.
The Sandman: Mht jumpere havde jeg godt overvejet at skifte bøjlen ud men havde nu ikke regnet med at de skulle så højt op i prisklasse
|
|
|
Ja sådan et par skærebrænder B&Wer, er ikke altid så venlige for øregangene
Jeg har selv hørt flere B&W modeller, og læst om andre højttalermærker, som benytter alu, eller andet hådt metalagtigt skidt, at det næsten altid er hørbart. Det der alu. det tillader jeg mig at sige: Det holder bare ikke! Jeg har derimod hørt B&W 803D modellen, og den virkede ikke til at ringe på samme irriterende måde. Meeeeen, D modellerne koster jo skjorten |
|
|
Havde selv en DM601s3, da jeg startede ud med Hifi i tidernes morgen. Den "skreg" lidt for meget til tider, men det er nu heller ikke verdens dyreste højttaler. Nu har jeg bånddiskant, og har aldrig hørt bedre.  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
cube Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soma skrev:
Til jer andre der har cayin. Oplever i til tider at jeres forstærker brummer? Ved ikke om det er strømforsyningen eller hvad, men den har nogle perioder hvor den brummer ret hørbart og så holder den op med det lige pludselig. Finder det ret belastende. |
|
|
Fik du løst problemet med brum?
|
Til top |
|
|
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også interesseret i at høre om problemet med brummen blev løst?!
//Allan
|
Til top |
|
|
Soma Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er måske ved at være lidt uaktuelt stof men ja jeg fik det løst ved et servicebesøg hos High End Musikservice i Vanløse.
Det var den interne ledningsføring der skabte støj. Jeg har ikke siden oplevet nogen brummen eller problemer 
|
Til top |
|
|