Forfatter |
|
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør det bestemt også, men hvis jeg havde adgang til sådan et værksted, tror jeg konstant det ville krible i mine fingre efter at lave forbedringer - eller noget andet - bare lave noget...
Mvh.
|
Til top |
|
|
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
kongruens skrev:
Det gør det bestemt også, men hvis jeg havde adgang til sådan et værksted, tror jeg konstant det ville krible i mine fingre efter at lave forbedringer - eller noget andet - bare lave noget...
Mvh.
|
|
|
Hvis man laver arbejdet, som CasperTo har gjort, er det ikke nødvendigt med forbedringer. 
|
Til top |
|
|
CasperTo Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 95
|
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
KrammeAcoustics skrev:
kongruens skrev:
Mvh.
|
|
|
Hvis man laver arbejdet, som CasperTo har gjort, er det ikke nødvendigt med forbedringer. 
|
|
|
Jeg siger mange tak! for ordene 
Er glad for at det også kan fryde jeres øjne.
Værkstedet render ingen steder - det er bare værre med at finde tid til at lave det hele. Ville gerne have haft lavet et hifi-rack, men det bliver vist ikke en mulighed eftersom jeg er startet på HTX og har absolut ingen tid til overs. Desværre.
Men lidt er det nu da blevet til  __________________ Min bio DIY stander DIY Rack
- Casper T.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har jo allerede rost din stander i din tråd, men dette giver jo en helt anden idé om hvor meget værktøj der rent faktisk skulle bruges. Bravo, flot arbejde!
|
Til top |
|
|
CasperTo Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
jeg har jo allerede rost din stander i din tråd, men dette giver jo en helt anden idé om hvor meget værktøj der rent faktisk skulle bruges. Bravo, flot arbejde!  |
|
|
Ja helt nemt var det bestemt ikke. Som sagt tog det 3 dage for min far og jeg at konstruere disse standere. Det hele skulle måles og det rette værktøj skulle findes. Ikke en helt nem opgave.
Jeg siger endnu en gang tak for ordene. __________________ Min bio DIY stander DIY Rack
- Casper T.
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 28 Februar 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold Kæft hvor er du FED man   Det er rigtigt rigtigt cool at se sådan et gennemarbejdet projekt. Det må virkeligt være en tilfredsstillende følelse at gå rundt hver dag og se på de flotte standere og tænke, Dem har jeg lavet.   Jeg vil opfordre andre der kigger med på denne tråd også lige at tjekke Caspers DIY Rack ud.. WOW
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
CasperTo Forum Bruger

|
Sendt: 28 Februar 2009 kl. 16:35 | IP-adresse registreret