Emne: Tape Connection igen ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Med fare for at blive lynchet:
Hvorfor havner I s� p� Firmatjek, hvis dialogen er i gang?
Her havner man kun hvis man ikke efterlever n�vnets afg�relser?
N�r man l�ser afg�relsen tyder det meget p� at I ikke har f�rt en dialog med kunden, eller er det forkert l�st?
Det samme var jo tilf�ldet sidste gang i havnede der?
Edtwodth (enfrustreretforbruger.dk)
Edit: i stedet for "dialog med kunden", skal der st� "dialog med forbrugerklagen�vnet"
|
|
|
Hvorfor bærer du nag? Du fik ret, så kom dog for pokker videre!  Den måde du kører hetz på mod dette firma, er ærlig talt ynkeligt....
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig med dig! Forfatteren af denne tråd, bærer da vist lidt nag..... Han fortsætter på sin egen hjemmeside, med at køre hetz på Tape Connection. http://enfrustreretforbruger.dk/home/nnection. Det er åbenbart ikke nok at få ret....  [/QUOTE]
Jeg vil godt lige have rettet noget: Jeg har som trådstarter absolut intet med hetz ell.tilsvining af Tape Connection at gøre, jeg har ikke en hjemmeside og hvis i kikkede ordentlig efter ville i også se at det er en anden bruger.
Mvh [/QUOTE] Der tog jeg fejl, det må jeg beklage...
|
Til top |
|
|
tobo Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 62
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare iorden
__________________ Classic no. 6.6
Classic nr.18
Squeezebox 3
Martin Logan Sequell ll
Vincent silver rca
Van d Hul revelator højt. kabel
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
René Bo Nielsen skrev:
Stanley skrev:
edtwodth skrev:
Firmatjek kan jo selvfølgelig have lavet en fejl, men jeg hælder nu mere til at pengene ikke er udbetalt til kunden som lovet af TC.
Det er jo set før at TC har lidt problemer med hvad de lover og hvad der så egentlig sker ;)
Men hvis pengene er udbetalt til kunden er det jo bare alletiders, selv om TC i sagen har opført sig som et lille fornærmet barn efter min mening:
Buhuu, jeg er ikke enig med jer så jeg sætter mig ned i et hjørne og nægter at sige noget, buhuuu....   
Forsat go dag
edtwodth (enfrusteretforbruger.dk)
|
|
|
Ja du gætter for du ved ikke hvad der er sket i sagen. Du griber bare enhver chance til at hetze mod TC.
Hvem er det egentlig der opfører sig som et lille fornærmet barn ?
Jeg er helt enig! Det er sgu for nemt at hænge et firma sådan ud. For ALLE firmaer har på et tidspunkt bøvl med en kunde, og det behøver nødvendigvis ikke altid være firmaets skyld...
Og herren her, kan åbenbart ikke glemme igen! Selv om han fik sine penge tilbage, så bruger han enhver anledning til at hænge firmaet ud! Der kan man sgu snakke om at bære nag... Vor herre bevares, kom dog videre!
|
|
|
A
|
|
|
Mens du er igang med at dementere, må du da også gerne rette dette indlæg. Selvom vi er enige vil jeg helst ikke citeres for noget jeg ikke har skrevet. 
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
René Bo Nielsen skrev:
Stanley skrev:
edtwodth skrev:
Firmatjek kan jo selvfølgelig have lavet en fejl, men jeg hælder nu mere til at pengene ikke er udbetalt til kunden som lovet af TC.
Det er jo set før at TC har lidt problemer med hvad de lover og hvad der så egentlig sker ;)
Men hvis pengene er udbetalt til kunden er det jo bare alletiders, selv om TC i sagen har opført sig som et lille fornærmet barn efter min mening:
Buhuu, jeg er ikke enig med jer så jeg sætter mig ned i et hjørne og nægter at sige noget, buhuuu....   
Forsat go dag
edtwodth (enfrusteretforbruger.dk)
|
|
|
Ja du gætter for du ved ikke hvad der er sket i sagen. Du griber bare enhver chance til at hetze mod TC.
Hvem er det egentlig der opfører sig som et lille fornærmet barn ?
Jeg er helt enig! Det er sgu for nemt at hænge et firma sådan ud. For ALLE firmaer har på et tidspunkt bøvl med en kunde, og det behøver nødvendigvis ikke altid være firmaets skyld...
Og herren her, kan åbenbart ikke glemme igen! Selv om han fik sine penge tilbage, så bruger han enhver anledning til at hænge firmaet ud! Der kan man sgu snakke om at bære nag... Vor herre bevares, kom dog videre!
|
|
|
A
|
|
|
Mens du er igang med at dementere, må du da også gerne rette dette indlæg. Selvom vi er enige vil jeg helst ikke citeres for noget jeg ikke har skrevet. 
|
|
|
Hvis du er enig, hvad er så problemmet?
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvem har så iøvrigt skrevet følgende linier? : Ja du gætter for du ved ikke hvad der er sket i sagen. Du griber bare enhver chance til at hetze mod TC.
Hvem er det egentlig der opfører sig som et lille fornærmet barn ?
Det har du Stanley!
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
René Bo Nielsen skrev:
Og hvem har så iøvrigt skrevet følgende linier? :
Ja du gætter for du ved ikke hvad der er sket i sagen. Du griber bare enhver chance til at hetze mod TC.
Hvem er det egentlig der opfører sig som et lille fornærmet barn ?
Det har du Stanley!
|
|
|
Korrekt, jeg har skrevet disse linier men ikke de efterfølgende. Dem har du tilføjet inde i citatet fra mit indlæg, så det ser ud som noget jeg har skrevet.
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er vi så enige?
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
René Bo Nielsen skrev:
Er vi så enige? |
|
|
Selvfølgelig, det har vi været hele tiden. Det var bare ment som en opfordring til at trykke " Vis før indrykning" før "Indryk indlæg" og rette hvis noget er gået galt. Og ikke at skrive inde i citater, men efter så man ikke er i tvivl om hvem der har skrevet hvad.
Hvis andre læser dit oprindelige indlæg, vil de tro at jeg har skrevet det hele og du kommenterer med "A" . Når du nu har skrevet noget fornuftigt kan du jo ligeså godt selv tage æren for det. 
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fair nok. Og tak...
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha uha hvor jeg da ved at gå ud af mit gode skind, når jeg læser denne tråde. Jeg har ALTID handlet hos TC, når jeg har skulle købe nyt udstyr og det har en af mine gode kammerater også, og vi har begge to altid været utrolig glade for den gode service og den gode behandling som vi har fået nede hos kære TC, og skulle vi få nogle problemer, ja så kunne vi bare ringe eller kigge forbi og så ville de hjælpe os uden at tøve, dette har så betydet at både jeg og min kammerat kender TC utrolig godt og ALTID haft en dialog imellem firmaet og os.
Men når jeg læser det som nogen skriver her inde, så tænker jeg bare en ting: BROK.... der er da godt nok nogen som snakker godt for deres syge moster og helt op til guderne uden at de helt er klar over hvad der sker på den anden siden af sagen, nemlig på TCs side... Når nu I og jeg selv ikke helt kender denne sag helt ind til sagens kerne, så kan man jo ikke helt vælge side kan man, NEJ! Men lige så snart at nogen af jer høre noget dårligt eller en dårlig oplevelse, så holder nogen af jer straks med den uheldige kunde, uden at I helt kender sagen fra TC siden og hvad TC har gjort i denne sag.
jeg holder helt klart med et medlem her inde, som skriver at hvis I har det sådan som I nu har det vedr. TC, altså jer som ikke vil handle der eller brokker sig over firmaet også selvom nogen ikke har handlet der, jamen så kan I jo på ingen måde købe noget som helst, for man kan jo heller ikke ingen gå ned i det nærmeste supermarkede, for der har da også været problemer og uheldige opleveres både for virksomheden og kunden... Så man da have det hårdt og svært......
Hold jer til fakta og vælg side når man har hørt sagen fuldt ud fra begge sider istedet for at vælge en side bare fordi at man høre mest dårligt om TC her i forummet. Jeg indrømmer gerne at jeg holder med TC.... For jeg ved at de vil da helt klart gøre hvad der i deres magt for at hjælpe kunden bedst muligt. men denne kunde har jo smidt sit bevis væk, det bevis eller dokument som kunden fik, da værkstedet afhentede TV hos kunden. Så hvordan i pokker kan kunden så bevise at værkstedet har afhentet TV??? for det kan kunden jo ikke, det er kundens opgave at passe på både garantibeviset og dokumentet som beviser at værkstedet har afhentet tvet, hvis kunden ikke har nogen af delende, jamen så i mine øjne kan kunden godt gå ud af den dør som kunden gik ind af, for han kan ikke bevise at tvet er afhentet eller købt hos virksomheden. men at TC så kan finde fakturaen i deres EDB system, og måske udskriver den på ny, jamen det er jo bare en ekstra service, men at kunden så ikke kan bevise at tvet er afhentet hos kunden, da dukomentet er væk, jamen det er jo faktisk kundens problem og ikke firmaets.....
Igen jeg holder helt klart med TC, da jeg er godt tilfreds med behandlingen og service der nede. og selvfølgelig har det jo også noget at gøre med hvordan man kommer ind i butikker og forklare sælgeren sit problemstilling, jamen hvis kunden er uforskammet osv. jamen så vil sælgeren jo ikke hjælpe så meget, da kunden ikke er rar over for sælgeren, kunden skal jo heller ikke være "dum" over for sælgeren og sælgeren skal ikke finde sig i alt, men det skal kunden så heller ikke, så det er skal være lige fra begge sider, da man bedre kan give den korrekte serivce og behandle både fra sælgeren og kundens sige. hjælper altid at være rar og venlig....
igen igen holder jeg med TC...... slut her fra  __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
uha uha hvor jeg da ved at gå ud af mit gode skind, når jeg læser denne tråde. Jeg har ALTID handlet hos TC, når jeg har skulle købe nyt udstyr og det har en af mine gode kammerater også, og vi har begge to altid været utrolig glade for den gode service og den gode behandling som vi har fået nede hos kære TC, og skulle vi få nogle problemer, ja så kunne vi bare ringe eller kigge forbi og så ville de hjælpe os uden at tøve, dette har så betydet at både jeg og min kammerat kender TC utrolig godt og ALTID haft en dialog imellem firmaet og os.
Men når jeg læser det som nogen skriver her inde, så tænker jeg bare en ting: BROK.... der er da godt nok nogen som snakker godt for deres syge moster og helt op til guderne uden at de helt er klar over hvad der sker på den anden siden af sagen, nemlig på TCs side... Når nu I og jeg selv ikke helt kender denne sag helt ind til sagens kerne, så kan man jo ikke helt vælge side kan man, NEJ! Men lige så snart at nogen af jer høre noget dårligt eller en dårlig oplevelse, så holder nogen af jer straks med den uheldige kunde, uden at I helt kender sagen fra TC siden og hvad TC har gjort i denne sag.
jeg holder helt klart med et medlem her inde, som skriver at hvis I har det sådan som I nu har det vedr. TC, altså jer som ikke vil handle der eller brokker sig over firmaet også selvom nogen ikke har handlet der, jamen så kan I jo på ingen måde købe noget som helst, for man kan jo heller ikke ingen gå ned i det nærmeste supermarkede, for der har da også været problemer og uheldige opleveres både for virksomheden og kunden... Så man da have det hårdt og svært......
Hold jer til fakta og vælg side når man har hørt sagen fuldt ud fra begge sider istedet for at vælge en side bare fordi at man høre mest dårligt om TC her i forummet. Jeg indrømmer gerne at jeg holder med TC.... For jeg ved at de vil da helt klart gøre hvad der i deres magt for at hjælpe kunden bedst muligt. men denne kunde har jo smidt sit bevis væk, det bevis eller dokument som kunden fik, da værkstedet afhentede TV hos kunden. Så hvordan i pokker kan kunden så bevise at værkstedet har afhentet TV??? for det kan kunden jo ikke, det er kundens opgave at passe på både garantibeviset og dokumentet som beviser at værkstedet har afhentet tvet, hvis kunden ikke har nogen af delende, jamen så i mine øjne kan kunden godt gå ud af den dør som kunden gik ind af, for han kan ikke bevise at tvet er afhentet eller købt hos virksomheden. men at TC så kan finde fakturaen i deres EDB system, og måske udskriver den på ny, jamen det er jo bare en ekstra service, men at kunden så ikke kan bevise at tvet er afhentet hos kunden, da dukomentet er væk, jamen det er jo faktisk kundens problem og ikke firmaets.....
Igen jeg holder helt klart med TC, da jeg er godt tilfreds med behandlingen og service der nede. og selvfølgelig har det jo også noget at gøre med hvordan man kommer ind i butikker og forklare sælgeren sit problemstilling, jamen hvis kunden er uforskammet osv. jamen så vil sælgeren jo ikke hjælpe så meget, da kunden ikke er rar over for sælgeren, kunden skal jo heller ikke være "dum" over for sælgeren og sælgeren skal ikke finde sig i alt, men det skal kunden så heller ikke, så det er skal være lige fra begge sider, da man bedre kan give den korrekte serivce og behandle både fra sælgeren og kundens sige. hjælper altid at være rar og venlig....
igen igen holder jeg med TC...... slut her fra 
|
|
|
Du skriver lige at man ikke skal vælge side før man kender sagens kerne. Du indrømmer også at du ikke kender sagens kerne. Alligevel har du jo åbenlyst valgt side. Hmm... Virker ærlig talt lidt dobbeltmoralsk ! __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sandt, det er virker også lidt dobbeltmoralsk. Men jeg bare være lidt på tvæs og gøre noget anderleds end alle de andre har gjort her inde, så istedet for at støtte den uheldige kunde, så vil jeg støtte TC. Derfor har jeg valgt side..... plus jeg tror også at nogen her inde for det til at lyde værre end det endeligt er, men hvad ved jeg. for som sagt kender jeg ikke sagens kerne... For mener bare at der er nogen som for det til at lyde som at TC er et dårligt sted at gøre sin handl og det syns jeg ikke at det er, jeg vil sige til dem som skal købe nyt, prøv at kig derned, for det er ikke sådan som nogen gør det til. for som mange andre også har sagt, der vil altid være uheldige oplevelser og det kan man jo ikke helt undgå hverken på den ende eller den anden måde... og det er selvfølgelig også p..... træls og synd for dem det er sker for, men derfor gør det ikke til et dårligt sted at handle om man så har haft en dårlig eller en god oplevelse, selvfølgelige er den gode vigtigst og bedst, og hvor den dårligst kommer selvfølgelig anpå årsagen til den dårlige oplevelse... Men LAD VÆRE MED at gå efter alt det dårlige man høre om virksomhederne og derfor undgå dem, for det kan jo lige så godt være at det er en virksomhed efter dit hoved og smag med de produkter som de nu har og hvem siger at det lige præcis bliver dig der skulle få en dårlig oplevelse, bare fordi at nogen eller en her inde har haft det....
Så lad være med alle de fordomme og bedømmelser på andres bekostninger, hvis du ikke selv har været på besøg i virksomheden, så ved du heller ikke hvordan den er at handle med eller at snakke med..... __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvis man har haft en dårlige oplevelse i TC eller i anden virksomhed, jamen så kom dog videre i livet og tænk og lav noget i stedet for at bryde ens hovede og bruge ens tid på at gå og tænke på den oplevelse og så brug tid på noget andet end at oprette emne vedr. dårlig service i TC eller anden butik, da det jo ikke ændre på det som er sket... bare fordi at en har haft en dårlig oplevelse betyder det som sagt ikke at den næste får det.
Min kammerat er en gang blevet bedt om at gå, da han fik en lytning på nogle forskellige reciver og højttalere fra HIFI klubben, han ville bare høre produkterne efter som han aldrig havde hørt dem før og ville samlignde med det som han havde der hjemme, men da han fortalte sælgeren det, så blev han bedt om at gå, fordi han ikke var intrasseret i at købe noget, men nu ved jeg at min kammerat er villige til at købe noget nyt, hvis det lyder bedre end det han allerede har, så vil han ligge en lille plan om hvordan han skulle skrabe pengende sammen. og så skal det også lige siges at han brugt utrolig mange penge på dit udstyr, men efter den oplevelse i hifiklubben så sætter han aldrig sin fod der længere, da han ikke vil behandles sådan. Men det jeg vil han til med det, er at han ikke her brokket sig over det eller skrevet på dsv. forum vedr. denne oplevelse. For han blev en oplevelse rigere og kom videre i dagens tekst i stedet for at oprette sådan et emne hvor man bare brokker brokker brokker sig over det ende og efter det andet....
Så igen kom videre... __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne være et kønt syn hvis forhandlere også begyndte at svine besværlige kunder til åbent på disse forums. Hvilket formål vil det tjene hvis det
skete? Ja nok ligeså lille et formål som hele denne tråd og den der blev lavet på recordere.dk
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59177&PN=2
|
Til top |
|
|
Vitalis Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 April 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 21 Juli 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tys stille, ikke vække edtwodth
|
Til top |
|
|
PeterFRH Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 42
|
Sendt: 26 Juli 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
Min kammerat er en gang blevet bedt om at gå, da han fik en lytning på nogle forskellige reciver og højttalere fra HIFI klubben, han ville bare høre produkterne efter som han aldrig havde hørt dem før og ville samlignde med det som han havde der hjemme, men da han fortalte sælgeren det, så blev han bedt om at gå, fordi han ikke var intrasseret i at købe noget, men nu ved jeg at min kammerat er villige til at købe noget nyt, hvis det lyder bedre end det han allerede har, så vil han ligge en lille plan om hvordan han skulle skrabe pengende sammen. og så skal det også lige siges at han brugt utrolig mange penge på dit udstyr, men efter den oplevelse i hifiklubben så sætter han aldrig sin fod der længere, da han ikke vil behandles sådan. Men det jeg vil han til med det, er at han ikke her brokket sig over det eller skrevet på dsv. forum vedr. denne oplevelse. For han blev en oplevelse rigere og kom videre i dagens tekst i stedet for at oprette sådan et emne hvor man bare brokker brokker brokker sig over det ende og efter det andet....
|
|
|
Nej, han har ikke skrevet om sin dårlige oplevelse, men det har du
Peter
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 26 Juli 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det har jeg. men det er godt nok også første gang at jeg skriver om en dårlig oplevelse inde på et forum....
__________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 26 Juli 2009 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og den jeg skrev var også bare et eksempel på en dårlig oplevelse, som min kammerat ikke har skrevet om det på et forum, som mange andre gør. Jo Peter, han siger jo faktisk at TC har ikke taget ved lære endnu, vedr. forbrugerklagenævnets afgørelse og deres dårlige kunde service som nogen skriver osv osv osv. det er jo at beskrive eller skrive om en dårlig oplevelse i butikken.
__________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|