Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 16:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: PC til TV via HDMI (px80) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KMB1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Status: Offline
Sendt: 03 September 2011 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har for nylig opgraderet mit grafikkort til et Radeon Hd 6970, som ikke har vga port, men hdmi. Jeg har tidligere brugt et
vga->vga kabel til at forbinde pc og tv.
Derfor har jeg været ude at investere i et hdmi->hdmi kabel, så jeg kan koble pc'en til tv'et.

Mit tv er et th-42px80ea, som har 3 hdmi porte, men der kommer intet billede på tv'et når jeg kobler det til.

På pc'en, som kører windows 7, kan jeg se at tv'et bliver 'fundet', men når jeg vælger hdmi input på tv'et er der sort skærm
og i øverste venstre hjørne bliver der ved med at stå HMDI 1, som om der ikke er noget signal.

Jeg har prøvet at opdatere drivers og ændre skærmopløsninger på både tv og pc.
Jeg har vendt kablet om, jeg har prøvet alle 3 porte.
Jeg har prøvet extended display og dual display.
Jeg har prøvet at forbinde mens apparaterne var tændt og slukket, og det ene tændt, det andet slukket.

Kablet er et vandenberg 10m hdmi kabel, det er blevet testet andetsteds, og det virker fint.

Tv'et er jo efterhånden nogle år gammelt, hvilket måske kan forklare at jeg har svært ved at finde brugbar info om
problemet, men jeg har aldrig brugt hdmi portene i tv'et før, så det er nyt for mig.

Hvad gør jeg forkert?
Til top Vis KMB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KMB1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes