Forfatter |
|
blumenburg Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2014 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 05 Marts 2014 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
et sæt danaer i super fin form teknisk som fysisk.
i kirsebærfiner på en audiomagic stander, hva vil de kunne generere af mønt i dagens danmark?
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 05 Marts 2014 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er lidt svær. Mit første sæt gav jeg 4500 (birdeye) for. Nr2. gav jeg 1400 (palisander, med skader på det ene kab) Nr3.
gav jeg 4000 (kirsebær) for. Nr.4 som jeg stadig spiller på gav jeg 2800 (fejlfri bobinga rod) Jeg sælger dem aldrig. Jeg har
aldrig været så glad for en højttaler som denne. Spiller ligeså godt som den ser ud. Det er heller ikke tit man ser dem til salg.
Så for ikke så længe siden, køber som ville give op til 8000kr for velholdt eks.
Behold dem
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 05 Marts 2014 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thule lavede også en lignende udgave med en anden diskant og delefrekvens. Lidt anden klang. Blot en info. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
blumenburg Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2014 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 05 Marts 2014 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
er osse rigtig glad for dem  men alligevel nysgerrig efter hva de kan koste.
købte dem selv brugt for 5 år siden efter at have ønsket mig dem siden jeg som som stor knægt savlende læste hifi
&elektroniks flotte anmeldelse af dem og i en del år havde discount udgaven alpha 220i.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 07 Marts 2014 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
Den er lidt svær. Mit første sæt gav jeg 4500 (birdeye) for. Nr2. gav jeg 1400 (palisander, med skader på det ene kab) Nr3.
gav jeg 4000 (kirsebær) for. Nr.4 som jeg stadig spiller på gav jeg 2800 (fejlfri bobinga rod) Jeg sælger dem aldrig. Jeg har
aldrig været så glad for en højttaler som denne. Spiller ligeså godt som den ser ud. Det er heller ikke tit man ser dem til salg.
Så for ikke så længe siden, køber som ville give op til 8000kr for velholdt eks.
Behold dem  |
|
|
! ! ! Hvorfor købte og solgte du den samme højttaler så mange gange? Du må have en rekord i dén disciplin..?  Mvh. Niels
|
Til top |
|
|
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 07 Marts 2014 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har aldrig hørt denne model og der findes ikke særlig meget information omkring denne. Jeg har haft både Avance Dana 930
og 980, de spiller udentemelynme godt og til tider savner jeg dem faktisk  Hvordan spiller de i forhold til? __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
Til top |
|
|
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
Sendt: 28 Maj 2014 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey ...
Er lige blivet ejer af et par Dana 1 ... Ikke megen info der ligger på nettet om dem ... Nogen der har en kopi af testen fra Hifi &
Elektronik ...
De spiller fantasisk :)
Jake TC
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 28 Maj 2014 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dana er også testet i High Fidelity sammen med Thules, der minder meget om den. Kan nok finde det nr det drejer sig om. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 28 Maj 2014 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig haft højttaler som har glædet mig så meget som Dana mk1. Synes de følger godt med når der kobles bedre og
bedre grej i r.... på dem. Hej Nilau, grunden til "alle" mine køb af modellen skyldes jeg tilsidst fandt den ønskede træsort
|
Til top |
|
|
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
Sendt: 02 Juni 2014 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey ...
allanowich du må gerne sende den i en pb eller på mail: info@lemartin.dk ...
Go' dag ....
|
Til top |
|
|