Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 16:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vurdering - ikke salg
 HIFI4ALL Forum : Vurdering - ikke salg
Emne Emne: Dyrt brugt hifiklubben gear? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Maj 2014 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Der er jo altid en masse for og imod når man færdes på brugtmarkedet. Jeg kender personligt en del mennesker som jeg har handlet med adskillige gange gennem årene og her er der en gensidig respekt og forståelse af priser osv., og det betyder blandt andet at man er fri for de sædvanlige kloge ord på hvad tingene burde koste.

Sådan er der så meget....men typisk er det at dem der klager over priserne på brugt grej (hvis ellers prissat forventeligt og ikke optimistisk) ofte enten ikke er seriøse omkring at købe, men hellere bare vil kloge sig lidt eller også er pengene ganske enkelt ikke til stede. Det er så her at der kommer bytteforeslag med havetraktorer, joller og vandcykler.

Som udgangspunkt kan man dog sige at hvis brugtprisen allerede er sat lavere end udsalgsprisen, så er man i hvert fald igang. Derefter skal der så findes en rimelighed, og her bliver der automatisk sorteret i dem, der er en kende for optimistiske

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2014 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Tja.. Tror bestemt at det er meget grundet hifiklubben sælger til PRISEN og ikke giver rabat.

Det gjorde et godt udslag for mig. Jeg fik knap 15k for mine Mentor 6LE. Havde haft dem i 2.5år. Det var self. Også en limited edition. Nypris var 20k.

Har dog nu fået øjnene op for de mere eksotiske varer, self. Grundet kvaliteten, men skal også kunne tage til takke med et højere afslag, hvis jeg
engang vil sælge.
Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes