| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har et Philips 42" plasma TV, som er omkring 5-6 år gammelt. Det har altid fungeret upåklageligt, men nu har jeg fået et problem, som jeg håber et klogt hoved her i forummet, kan give mig en forklaring på.
TV'et har stået slukket hele weekenden (på stand-by), men da jeg så prøver at tænde det her til morgen sker der ikke meget. Det øjeblik jeg tænder, begynder det bare at stå og "klikke". Det er som om at det prøver at tænde, men vil ikke rigtig i gang. Klikkeriet bliver bare ved uendeligt, og med hvert klik, blinker den grønne lampe et kort øjeblik (som selvfølgelig skal lyse konstant når det er tændt).
Er mit TV stået helt af ? Eller er der nogen der ved hvad der kan være galt ? Umiddelbart vil jeg gætte på, at det er strømforsyningen som står og klikker, men jeg er ikke sikkert....
Håber på nogle gode forslag, så jeg bedre kan vurdere om det skal til reperation, eller jeg bare skal begynde at kigge mig efter et nyt TV.
På forhånd tak.
mvh Lasse
|