Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 23:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp! mangler LCD tv. hvilket? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KennethLee
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Hvilket skal man købe????

Det er sku svært at finde et ordentligt plasma/lcd tv, markedet er sku så stort og forvirende. Udtryk som HD-TV HDMI har bidt sig fast efterhånden, men effekten af f.eks. af hvilken kontrast tv'ene har eller cd/m2 er et lidt underligt begreb, da jeg så umidlbart ville tro at den med den højeste i disse så vil være de bedste. Men nej så kommer der andre begreber som ambilight og crystal clear kommer på banen....

det er sku et touch marked, hvor mange nok bliver snydt af butikkerne uden at vide det. Jeg er meget kresen hvad sådan noget her angår og på sin vis også nærig.

Kan i anbefale nogle lcd tv på 32"-42" til en fair pris under 9000.

Har kikket lidt på Maqma's 37" lcd tv med 3xhdmi stik, og mulighed for 1080p?nogen der har erfaren med mærket?

Derudover har de også lavet et 42" plasma med hdmi, 768p eller noget i den stil 

Til top Vis KennethLee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethLee
 
Bengtsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Jeg tror sgu du få svært ved at finde noget ordentligt til max 9000,- hvis jeg må være ærlig.. Det eneste du ikke må spare på er din skærm... Du vil sgu blive ked af det i længden... Jeg har selv et Samsung LE40M71, som jeg synes er et kanont LCD tv, og det har alle de nye ting en -up to date- fladskærm skal ha.. Og først og fremmest et super skarpt billede... Prisen er dog ca. 20.000,-

Til top Vis Bengtsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bengtsen
 
KennethLee
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Bengtsen skrev:

Jeg tror sgu du få svært ved at finde noget ordentligt til max 9000,- hvis jeg må være ærlig.. Det eneste du ikke må spare på er din skærm... Du vil sgu blive ked af det i længden... Jeg har selv et Samsung LE40M71, som jeg synes er et kanont LCD tv, og det har alle de nye ting en -up to date- fladskærm skal ha.. Og først og fremmest et super skarpt billede... Prisen er dog ca. 20.000,-

Jeg bruger ikke skærmen til andet end til lidt tv om aftenen samt til xbox360 hist og her.

Til top Vis KennethLee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethLee
 
Bengtsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Hmm okay, men stadigt... Samsung laver sgu nogle super skærme.. Prøv at tjekke på LE32R71... Den burde kunne stå inde for dit budget...
Til top Vis Bengtsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bengtsen
 
KennethLee
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Bengtsen skrev:
Hmm okay, men stadigt... Samsung laver sgu nogle super skærme.. Prøv at tjekke på LE32R71... Den burde kunne stå inde for dit budget...

 

har du evt et link dertil.

Vil også gerne høre om der er nogen der har erfaringer med mærket Maqma?

Til top Vis KennethLee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethLee
 
Bengtsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Bare "google" det vare-nummer, så kommer der noget...
Til top Vis Bengtsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bengtsen
 
alpinestar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Er det ikke den generelle mening at Tohshiba WL66 er det bedste i den prisklasse? Var dog ikke vild imponeret da jeg så den i TC. Samsung 32m71 kan fåes til 10998 i TC et langt bedre TV en R modellen. Så det var en ide hvis budgetet kan strækket. Eller den nye Toshiba WL68, som jeg selv vil investere i en af de nærmeste dage


Til top Vis alpinestar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpinestar
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes