| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg skal have et flat tv, max 32"
har søgt og søgt !! men er gået kold.
hvad er meningen om denne philips ? 32PF5331 LCD . kontrast og opdatering ser fornuftigt ud
umiddelbart er det bedre end dette som mange roser til skyerne ??
Toshiba 32 WL 66 ZS
er der andre super forslag ?
mvh.
Bjørn
|