Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 23:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma pris nye modeller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Med risiko for at stille årets dummeste spørgsmål??

Jeg har (som åbenbart alle andre) kik på Panasonic TH42PV60. Disse modeller er jo sat kraftigt ned i denne tid, og det er flere andre også. Er der efter jeres vurdering tale om et generelt prisfald i markedet, eller er det prisfald som følge af at nye modeller er på vej?

Det jeg tænker er: Når de nye plasma modeller kommer fra Panasonic her i foråret, vil de mon så være nede i det prisleje PV60'eren ligger i nu, eller vil de mon være dyrere?

Nogen kvalificerede bud på denne "handle nu eller vente" problematik??

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
NESREDNA
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Spændende problematik! 

Jeg kigger også lige med på sidelinien


__________________
Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701

Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
Til top Vis NESREDNA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NESREDNA
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Tja...

Forbrugselektronik oplever vel et generelt prisfald - det gælder også for PV60. Jeg tror mere på dette end på at de bevidst sættes ned pga nye modeller.
Jeg har ofte set før at de ældre modeller koster det samme som nyere modeller (Pioneer)

Mit gæt er at de nye Panasonic TV kommer til at koste 13-15.000 DKK for et 42" når de lanceres.

Hvorvidt du vil vente er jo altid et dilemma.  Man kan jo altid vente og vente og på den måde "gøre et bedre køb", men hvor længe kan undvære produktet?

Har du en dato på hvornår de nye Panny'er rammer DK eller tyskland?

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

Nogen kvalificerede bud på denne "handle nu eller vente" problematik??

Ja, køb tv når du har brug for det . Ikke 3 måneder før, ikke 6 måneder før, ikke 2 uger før. Hvad der er hot idag er muligvis afløst (også for så vidt angår at være hot) af en anden model når du står og har brug for tv'et.  



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 
NESREDNA
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er helt enig i jeres velmenende råd, men er der nogen der rent faktisk ved noget??

__________________
Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701

Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
Til top Vis NESREDNA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NESREDNA
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke noget, og det er ikke fordi at jeg absolut vil vente på den nye model for at have det nyeste. Faktum er bare at jeg synes de nye Panasonic har et pænere design ..... helt sorte a'la Samsung/Pioneer.

Hvis jeg syntes PV60'eren spillede 100% designmæssigt ville jeg ikke være i tvivl om at slå til med det samme. Men hvis den nyere model både er pænere og samme pris tror jeg at jeg venter.

Læste et sted at Panasonic traditionelt lancerer nye modeller i foråret, og det er jo snart!

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

De kommer først til April/Maj/Juni. Og der bliver ikke nogen 42" 1080p model.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes