| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med risiko for at stille årets dummeste spørgsmål??
Jeg har (som åbenbart alle andre) kik på Panasonic TH42PV60. Disse modeller er jo sat kraftigt ned i denne tid, og det er flere andre også. Er der efter jeres vurdering tale om et generelt prisfald i markedet, eller er det prisfald som følge af at nye modeller er på vej?
Det jeg tænker er: Når de nye plasma modeller kommer fra Panasonic her i foråret, vil de mon så være nede i det prisleje PV60'eren ligger i nu, eller vil de mon være dyrere?
Nogen kvalificerede bud på denne "handle nu eller vente" problematik??
|