Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 07:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken plasma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt jeg spørger igen igen. Håber det er OK.

Men nu har jeg brugt dagen på at være i bl.a. Hifi klubben og kikke lidt på sagerne. For det første må jeg sige at jeg som alm. TV kigger sku synes de allesammen (næsten) stod fint - og de viste endda kun med analogt signal på alle skærme.

Jeg medgiver dog at de få plasma de havde nok stod en kende bedre når de nu hang lige ved siden af LCD'erne. Men det var nu næsten under bagatelgrænsen. Især Samsung LCD stod OK.

Men jeg tror nu alligevel jeg går for plasma.

Jeg så flere steder et Samsung PS42Q7H. Det var sku flot design. Er der nogen der kan kommentere på kvaliteten ift. det som jeg egentlig regner med at gå efter: Panasonic PV60EH? Hvis jeg nu synes Samsung'en er pænest, er de så tæt teknisk at det bør afgøre det?

Hos Tape Connection tager de iøvrigt det samme for PV60EH og for PX60EN. Kan jeg så ikke lige så godt gå for PX'en med digital tuner?

Til sidst: Hvad er forskellen på Samsungs PS42Q7H og deres PS42P7H som er væsentligt dyrere?

 

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

Hvis jeg nu synes Samsung'en er pænest, er de så tæt teknisk at det bør afgøre det?

Nej, de er ikke specielt tæt. Panasonic'en er væsentligt bedre.

Steen2000 skrev:

Hos Tape Connection tager de iøvrigt det samme for PV60EH og for PX60EN. Kan jeg så ikke lige så godt gå for PX'en med digital tuner?



Jo, hvis du kan bruge en digital tuner, så er det da en god idé at smide de 300,- mere efter tuneren og rhombe-foden.

Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Hvad mener du med "hvis jeg kan bruge digital tuneren"?

Kan det være et problem ikke at have analog tuner i TV'et?

Lige nu har jeg Canal Digital, men ved ikke om det fortsætter for altid (lidt dyrt). Ellers har jeg kun stue antenne.

 

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Jamen, så er det jo du har noget at bruge den digitale tuner til. Hvis du havde kabel-TV og havde tænkt dig at blive ved med at bruge det, så havde du ikke så meget at bruge den digitale tuner til.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes