| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
når du har en viasat modtager skal der ikke være noget indbygget i TV'et det klarer boksen for dig.
Men en indbygget DVB/T modtager er godt hvis man har egen antenne, og det er også den eneste måde du får TV2 digitalt sammen med viasat
Hans
|