|
Hmmm fejlen er fundet og rettet !
Det var PL = PowerLink som var sat på on i sockets menuen. Derfor troede tv´et at der var tilsluttet eksterne højttalere.
Konklusion: B&O er så let betjent at selv en 5 årig med mod på tilværelsen kan lave mere kludder i opsætningen end hans far (næsten) kan finde ud af at rette tilbage. Han skal nok blive til noget 
Mvh SJAG
|