| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg går og overvejer at bruge omkring 7.000 på en lækker fladskærm, og det ser ud til at det bedste valg er et Toshiba 32WL66Z. Det er jo HD-ready og alt det her, men så sidder jeg og tænker lidt..
Kan jeg overhovedet modtage digitalt tv via almindeligt kabel-tv? Eller skal jeg ud og have en ekstern DVB-T tuner til tv'et?
Og hvilken tuner skal man så købe?
Mange tak, Simon Henriksen
|