| Forfatter |
|
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på det stadie hvor jeg fortsat er i tvivl mellem LCD versus Plasma.
Hvor får man mest for pengene mellem Pioneer og Sharp??
Er der iøvrigt noget der ved hvad forskellen er på Pioneer 427 og 4270?
Hvor vigtigt er det egentlig om TV'et har digital tuner eller analog? Jeg har hørt man kan få digital tuner som lille stik nu? Og jeg har under alle omstændighder Canal Digital box
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
427 har flere indgange end 427O (2 HDMI kontra 1)
AFhænger lidt af om det er XA eller XD du tænker på. Der er også noget med digital tuner, ISF kalibreringsmenu, anden fjernbetjening og lidt designforskel.
Hvor du får mest for pengene skal du selv afgøre, men jeg vil HELT KLART mene du skal gå efter Pioneer -endda uden tvivl
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK tak!! Så Pioneer 427 versus Panasonic'en du anbefaler V60?
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det forstår jeg ikke lige?
Hvornår kommer Panasonic ind i billedet? og tænker du ikke på PV60?
Hvis du tænker Pio 427 vs. Panny PV60 er der utallige tråde om det. De er meget tæt rent billedekvalitetsmæssigt, men prisen er ret forskellig, så der er mest value for money ved PV60'eren (hvis ikke PX60 med DVB-T tuner)
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
42PV60. Jo det var den jeg mente. Du anbefalede den lige i den anden tråd.
Pris forskellen er vel ikke så stor mere? Pioneer er da også dernede af iflg hifipriser.dk
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at sammenlign korrekt.
Hvis man tager Panny 42PX60 koster den vel mellem 10 og 11k
Hvis man tager Pio 427 XD koster den 20k
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man få Panasonic'en til den pris??
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, men det er PV'eren. JEg kan ikke finde nogen danske forhandlere på PX
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVAD BETYDER DET AT DE IKKE GARANTERER KOMPABILITET. ER DET PARALLEL IMPORT? ER DET ET PROBLEM?
Desværre har vi på nuværende tidspunkt ikke den danske tekst til produktet, hvorfor vi henviser til den tyske.
Kvalitets plasma-tv med indbygget DVB-T modtager.
Vi garanterer ikke for kompatibilitet mht. undertekstning af udsendelser via det danske digitale sendenet på denne model.
Denne model er i sølv med sort ramme om skærmen.
Der medfølger TY-ST42P60W bordfod
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
PX60 er ikke en dansk model. Alene PX betegnelsen er en indikator for, at den er parallelimporteret, når du ser den herhjemme. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay.....sh*t det er forvirrende!!
Af de Panasonic plasma modeller der er, hvilken en giver bedst kvalitet for pengene hvis man ikke vil op i Pioneer priser? Og bør det være med eller uden digital tuner ?? - og hvilke er med hvad??
Er det dem der hedder PV man skal gå efter??
Kan 600 modellem mere end 60 eller er det blot designet der gør den dyrere? (den er flot!!)
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop fået Canal Digital i dag. Så parabolmodtagning.
Under alle omstændigheder kan jeg vel altid købe en digital tuner?
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan altid købe en ekstern digital tuner, ja.
Da du har parabol, har du intet at bruge de digitale tunere i Tv'ene til. Disse tunere er af typen DVB-T, og modtager kun digitale kanaler over antennenettet. Når du har Canal Digital modtager du jo allerede de digitale kanaler gennem din boks. Næste skridt er så at sende dem digitalt videre til Tv'et  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, jeg vidste, at den linje ville gøre sig bemærket. 
Det jeg mener er blot, at du allerede har et digitalt signal, når du modtager dem fra Canal Digital til din digitale boks. Derfor kan denne boks også sagtens kaldes den digitale tuner. Modsat de digitale tunere, som er indbygget i Tv, kan den dog håndtere parabolsignaler. Dem i Tv'ene kan kun håndtere antennesignaler.
Det du får mest udbytte ud af, er hvis du kan sende signalet fra din Canal Digital boks digitalt videre til Tv'et. Panasonic modellen kan sagtens, det er et spørgsmål om boksen kan. At overføre det digitalt gøres f.eks. med et HDMI kabel mellem Tv og boks. Scart er analogt. Jeg ved ikke hvilken af boksene du har, men hvis den ikke har en HDMI udgang, så brug først komponent (de tre farvestik) eller Scart (RGB). __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK. Det må jeg checke. Tak
Kender du TV'et i linket?
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Pioneer egentlig bedre eller blot dyrere (og flottere)??
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen2000 skrev:
|
OK. Det må jeg checke. Tak
Kender du TV'et i linket? |
|
|
Linket peger blot på forsiden, men jeg kan se i adresselinjen, at der står: PanasonicTH-37PV60PLASMATV
Panasonic 37PV60 kender jeg ret godt efterhånden, ja. Det er et rigtig godt Tv og bestemt et af dem, hvor du får mest for pegene. Personligt er jeg ikke i tvivl om, at Pioneers nyeste modeller er bedre, men merprisen taget i betragtning er jeg ikke sikker på, om jeg selv ville købe det ene eller andet, hvis det kom dertil. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |