Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
OK perfekt. Tak.
Så må jeg lige gøre op med mig selv om jeg skal op med den store pung til et Pioneer udelukkende baseret på at jeg synes designet er det flotteste på markedet.............
............dvs spørge konen om lov..........når jeg nu også skal ud og købe kite udstyr
Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
Hun har desværre et generelt distanceret forhold til ting elektroniske herligheder. Måske jeg bare skal bruge det der "det er mig der tjener pengene" argument? Det plejer jo at være særdeles populært ...........NOT!
Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
Steen2000 skrev:
HVAD BETYDER DET AT DE IKKE GARANTERER KOMPABILITET. ER DET PARALLEL IMPORT? ER DET ET PROBLEM?
Vi garanterer ikke for kompatibilitet mht. undertekstning af udsendelser via det danske digitale sendenet på denne model.
EDIT: Jeg beklager, at informationen ikke var retvisende. Jeg havde blot fået dette af vide af firmaet, men hvis de danske undertekster virker så er det jo bare .
__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Bruger siden: 21 Februar 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 73
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
Steen2000 siger:
Så må jeg lige gøre op med mig selv om jeg skal op med den store pung til et Pioneer udelukkende baseret på at jeg synes designet er det flotteste på markedet.............
Syntes du skulle ta' en tur ind i Vesterbrogade hos TC. Der står Pio og Pana næsten side om side. Dog skal det lige siges at Pio'en er en 4270 og ikke en 427 som jeg personlig syntes er meget flotter. Dog er billed kvaliteten den samme da de har samme panel.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum