Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 09:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer 427XD vs. Sharp XD1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Nåå undskyld. Det er under deres demo varer at der er et LG der hedder M4201C-BA som er nedsat fra 20K til 12K....men det er vist et LCD?
Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 962
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

12.000 er der mange der har modellen til, så det er intet ekstraordinært.

Men ja, det er en LCD. Jeg er dog ikke i tvivl om, at du får en bedre skærm ved at vælge Panasonics PV60 serie.



__________________
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

OK perfekt. Tak.

Så må jeg lige gøre op med mig selv om jeg skal op med den store pung til et Pioneer udelukkende baseret på at jeg synes designet er det flotteste på markedet.............

............dvs spørge konen om lov..........når jeg nu også skal ud og købe kite udstyr

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 962
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Design plejer da at gå lige ind hos kvinder, så tag hende da med ud og kig lidt på dem 



__________________
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Hun har desværre et generelt distanceret forhold til ting elektroniske herligheder. Måske jeg bare skal bruge det der "det er mig der tjener pengene" argument? Det plejer jo at være særdeles populært ...........NOT!
Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

HVAD BETYDER DET AT DE IKKE GARANTERER KOMPABILITET. ER DET PARALLEL IMPORT? ER DET ET PROBLEM?

Vi garanterer ikke for kompatibilitet mht. undertekstning af udsendelser via det danske digitale sendenet på denne model.


EDIT: Jeg beklager, at informationen ikke var retvisende. Jeg havde blot fået dette af vide af firmaet, men hvis de danske undertekster virker så er det jo bare .


__________________
Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

PX60'eren virker FINT med danske undertekster.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg også bekræfte idet jeg har 42PX60 købt i tyskland....

Bruger den digitale tuner og det spiller bare - både med kvalitet og undertekster
Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Milca15
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Steen2000 siger:

Så må jeg lige gøre op med mig selv om jeg skal op med den store pung til et Pioneer udelukkende baseret på at jeg synes designet er det flotteste på markedet.............

Syntes du skulle ta' en tur ind i Vesterbrogade hos TC. Der står Pio og Pana næsten side om side. Dog skal det lige siges at Pio'en er en 4270 og ikke en 427 som jeg personlig syntes er meget flotter. Dog er billed kvaliteten den samme da de har samme panel.

Så ud af busken... og brug dine egne øjne.

God tur  

Til top Vis Milca15's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milca15
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Milca15 skrev:
Så ud af busken... og brug dine egne øjne .

Og tag konen med!


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes