| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Har kig på et Toshiba 42WLT68P, da det ser ud til at være et udemærket - og rimeligt prissat - tv. På forhandlerens hjemmeside står der dog, at man skal være opmærksom på, at DVB-T tuneren ikke understøtter danske undertekster... ka' det være rigtigt? Jeg er klar over, at de importerer dem fra Tyskland, men mener at have læst om andre Toshiba modeller, at det ikke har noget på sig?
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|