Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 09:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Panasonic AE700 & Xbox (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nexus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har lige problemer med min Xbox og min Pana AE700. De har virket fint sammen før, men nu virker den ikke når jeg sætter den til projektoren. Den viser bare den blå skærm som om at der ikke er noget sat til.  Og når jeg så bagefter sætter den til tvet (ctr), viser den bare sort skærm med nogle hvide prikker, der ligner skrå tyde strenger. Men når jeg så dagen efter prøver at tænde Xboxen på tvet virker den godt nogle gange. Hvis ikke hver gang. Hvad kan problemet være? For de har fungeret sammen før. Jeg er kommet til at ramme Xboxen med min fod, men jeg synes ikke det var ret hårdt. Og ingenting i forhold til hvad min PS2 har været ude for. Den virker iøvrigt fint på projektoren, og det gør min dvd også. Jeg har både prøvet at  kører den komponent og VGA. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Til top Vis Nexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nexus
 
Nexus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg lige prøvet at kører den igennem scartstik på projektoren efter at den har stået en dag. Og det virkede fint. Så prøvede jeg så komponent igen, og det virkede så heller ikke. Også har jeg lige på at kører den gennem mit andet tv, et LG LCD og der kan det heller ikke kører i HD. Og når jeg så sætter den til gennem scart på ctr tvet virker det ikke igen. Nu laver den bare den med sort skærm og de hvide prikker... Så vi kan jo nok konkludere at Xboxen skal en tur på værksted...?

Til top Vis Nexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nexus
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes