| Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Tror det ville være en god idé at smide en dac på....men jeg vil ikke gøre det før jeg får en ny forst.
 Jeg tror måske at jeg bare vil sælge den og købe en Apollo istedet 
|
|
|
Begge gode opgraderinger vil jeg tro. 
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
for f........... mastervol, få nu lige købt et lille bord, el. lign. Det får dit anlæg til at fremtræde meget bedre... Et nyt oversigtsbillede er det muligt?
Det kan godt være at jeg måske er lidt f...svag, men hvilken "spiller" er det præcist at du har investeret i?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovsa, jeg synes der er sket nyt... Nogen der kan gætte det? 

|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
nysseligt dr. watson, nysseligt  Det ser sku da meget godt ud...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
nysseligt dr. watson, nysseligt Det ser sku da meget godt ud... |
|
|
Taak, ved ikke om det bedste er at det lyder bedre eller at racket var så billigt... 250 kr i Tape Connection. Nypris i omegnen af 2500,-
Det har et par skrammer og hak, men langt det meste bliver dækket når der står noget på pladerne og mange af ridserne kan vaskes af og endnu mere er bare gammel tape der skal af. 
Så det er jeg sq glad for! 
|
| Til top |
|
| |
AndreasCB Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
En rega??
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehehe, så ikke din lille "rykker" før... Hehehe Ellers skidt timing hva'? 
Men det er en Classic No. 01B jeg har købt. 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
AndreasCB skrev:
En rega??  |
|
|
En Rega er jo toploadet... Ved ikke om det er svært at se på billederne... 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ville det ikke være en idé at sætte racket mellem ht'erne? så du kan placere fx. tuneren nederst? det ville da også se lidt pænere ud end sådan som det står nu bag sengen? ellers må man sige det ser godt ud.  __________________
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
ville det ikke være en idé at sætte racket mellem ht'erne? så du kan placere fx. tuneren nederst? det ville da også se lidt pænere ud end sådan som det står nu bag sengen? ellers må man sige det ser godt ud.  |
|
|
Jo, men hvad man ikke kan se, er at de højre vinduesparti også er en dør... Den bruger jeg ofte, så det ville nok ikke være en videre smart idé at blokere den... 
Men tak for rosen. 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
mathias 2 skrev:
ville det ikke være en idé at sætte racket mellem ht'erne? så du kan placere fx. tuneren nederst? det ville da også se lidt pænere ud end sådan som det står nu bag sengen? ellers må man sige det ser godt ud.  |
|
|
Jo, men hvad man ikke kan se, er at de højre vinduesparti også er en dør... Den bruger jeg ofte, så det ville nok ikke være en videre smart idé at blokere den... 
Men tak for rosen. 
|
|
|
nårh okay.. det kan jeg godt se  __________________
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot med racket
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja uhadada det pyntede gevaldigt!  Især in real life...
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hold da op, med alt respekt men jeg har været forbi din tråd flere gange og jeg billederne på side 1 var ret rodede og egentlig ja lidt ligegyldige... sorry men det synes jeg altså på daværende tidspunkt.
Det har hjulpet rigtig meget med det rack, det ligner jo et helt andet anlæg efter det ikke bare står på gulvet!
Hvor stort er det rum? kan du sidde centreret i forhold til højttalerne?
Jeg synes det er meget flottere, stadig lidt klemt men man skal jo tage sig til takke med den plads man har ikk __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
|
Ja hold da op, med alt respekt men jeg har været forbi din tråd flere gange og jeg billederne på side 1 var ret rodede og egentlig ja lidt ligegyldige... sorry men det synes jeg altså på daværende tidspunkt.
Det har hjulpet rigtig meget med det rack, det ligner jo et helt andet anlæg efter det ikke bare står på gulvet!
Hvor stort er det rum? kan du sidde centreret i forhold til højttalerne?
Jeg synes det er meget flottere, stadig lidt klemt men man skal jo tage sig til takke med den plads man har ikk
|
|
|
Hehehe... Ja billederne på s. 1 er og var ikke optimale... Blev taget da det var mørkt osv osv... Og jeg ville vare lige smække en tråd op da jeg snart var træt af at høre folk rykke mig for den hele tiden... 
Ja, jeg er imponeret af hvor meget det har hjulpet! Og ikke kun visuelt, lyden har bestemt rykket sig i den positive retning! 
Mit rum er ca. omkring 15 kvm med en lille gang udpå et par kvm. Jeg kan næsten sidde i sweetspot, men også kun næsten da min seng står i vejen... men ja, man må tage den plads man har, og udnytte den bedst muligt. 
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud, hvad siger du så til lyden i den, fik jeg lokket dig i ufører eller hvad ?
Jeg har læst de sidste par sider og ser at der er nogle småting du mener den mangler, jeg ved ikke hvor gammel afspilleren er, men den åbner sig først efter nogle måneder, 3-4 stykker oplevede jeg, og så er det en god idé at lade den varme op inden man rigtigt lytter til den, det giver lidt synes jeg.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
|
Ser godt ud, hvad siger du så til lyden i den, fik jeg lokket dig i ufører eller hvad ?
Jeg har læst de sidste par sider og ser at der er nogle småting du mener den mangler, jeg ved ikke hvor gammel afspilleren er, men den åbner sig først efter nogle måneder, 3-4 stykker oplevede jeg, og så er det en god idé at lade den varme op inden man rigtigt lytter til den, det giver lidt synes jeg.
|
|
|
Hehehe, nu var du jo ikke ene om at lokke mig, Raskolnikov gjorde også sit hjemmearbejde... 
Den er 1 år gammel, så jeg regner med at den er tilspillet. Men efter at jeg fik den op på racket og lyttet lidt mere til den, mangler jeg egentlig ikke rigtig noget. Jo, dynamikken er stadig ikke helt som på Silverline, men så gør den så meget andet rigtigt at det er en lille ting. 
Den med opvarmningen er jeg ikke så god til, prøver men glemmer det hele tiden... 
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool med et bord, Mester Viol.
Det pynter gevaldigt 
Iøvrigt: Når nu du bruger glasdøren som indgang, ville det kanske være hensigtsmæssigt at lægge en bid tæppe over kablerne der går på tværs af rummet?
Kedeligt, hvis den nys scorede truntetøs går ud som et lys inden det sjove, fordi stiletten vikler sig ind i ledningerne og hun tager hovedspring ned i kanten af sengen .
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Det pynter gevaldigt 
Iøvrigt: Når nu du bruger glasdøren som indgang, ville det kanske være hensigtsmæssigt at lægge en bid tæppe over kablerne der går på tværs af rummet?
Kedeligt, hvis den nys scorede truntetøs går ud som et lys inden det sjove, fordi stiletten vikler sig ind i ledningerne og hun tager hovedspring ned i kanten af sengen .
Mvh
Brok |
|
|
 __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
|
Det pynter gevaldigt 
Mvh
Brok
|
|
|
Hehe, ja og hun samtidigt sørger for at smide grejet på gulvet i samme vending. Så er det med at afgøre hvad der skal reddes først!
|
| Til top |
|
| |