| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej mastervol, det ser da fornemt ud. Det kunne være fornemt at se et oversigtsbillede af setuppet. Få nu for f.......... købt et tåleligt kamera, eller lån dig frem, de billeder lader jo uhørt meget tilbage at ønske i kvalitet. Dette sagt uden at kalde mig selv for "master"fototgraf, hehe
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Masterhval
Tillykke med de nye kasser. Og godt at høre, startvanskelighederne blev løst tilfredsstillende
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej mastervol, det ser da fornemt ud. Det kunne være fornemt at se et oversigtsbillede af setuppet. Få nu for f.......... købt et tåleligt kamera, eller lån dig frem, de billeder lader jo uhørt meget tilbage at ønske i kvalitet. Dette sagt uden at kalde mig selv for "master"fototgraf, hehe
|
|
|
Hehe... har fattet at du ikke kan lide mit "kamera"... 
Jeg prøvede med et oversigtsbillede, men der kunne man bare ikke skelne de sorte enheder fra den sorte finér, se det billede gemmer jeg til en anden god gang... 
Men jeg har jo ikke råd til et kamera med al den hifi der også skal købes...  Jaja... Jeg skal overveje det... 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
|
Hey Masterhval
Tillykke med de nye kasser. Og godt at høre, startvanskelighederne blev løst tilfredsstillende
Mvh
Brok
|
|
|
Tak skal du have brokkemand! Jeg er sjovt nok også selv ret glad for at jeg fik en ny kasse... 
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK det giver fin mening  og endnu engang tillykke!  Dem bliver du glade for...
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Jeg prøvede med et oversigtsbillede, men der kunne man bare ikke skelne de sorte enheder fra den sorte finér, se det billede gemmer jeg til en anden god gang... 
Men jeg har jo ikke råd til et kamera med al den hifi der også skal købes...  Jaja... Jeg skal overveje det...  |
|
|
hov, glemte det vigitgste, musikken får da gode vilkår med det anlæg du efterhånden har fået tilrandet dig  Med andre ord, det ser superlækkert ud. Har du egentlig købt højttalerne fra ny eller hur? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Mastervol skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Men jeg har jo ikke råd til et kamera med al den hifi der også skal købes...  Jaja... Jeg skal overveje det... 
|
|
|
hov, glemte det vigitgste, musikken får da gode vilkår med det anlæg du efterhånden har fået tilrandet dig Med andre ord, det ser superlækkert ud. Har du egentlig købt højttalerne fra ny eller hur?
|
|
|
Haha, tak! Jeg synes også at jeg er begyndt at lytte mindre og mindre efter de normale "hifi" ting som opløsning, nautralitet osv. Og det må jo være en god ting! Og hvis jeg endelig prøver, kan jeg ikke umiddelbart finde noget der stikker af, eller lyder forkert. Det er faktisk herligt! 
Ja, jeg købte dem fra ny... Jeg blev træt af at lede efter nogen på brugtmarkedet eftersom der er en relativ stor efterspørgsel herinde (nok lidt min egen skyld med alle de gange jeg har anbefalet dem... )og at de så var lidt svære at få fingrerne i. Men Jeg fik da forhandlet mig frem til en smule rabat. 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så er de så småt begyndt at åbne lidt op for godteposen... 
Jeg har svært ved at sætte ord på hvor godt det faktisk lyder. Det hele er enoooormt tørt og det spiller på en måde så man ikke bliver lyttetræt af at lytte i længere tid. Alt står hvor det skal og perspektivet er bestemt blevet bedre!
Der er virkelig i dén grad kommet hul igennem og detaljerne strømmer bare frem. Selvom det har været hørt før, går der nok en del tid før jeg begynder at udskifte spille, amp eller højttalere. For her har jeg virkelig ramt noget jeg synes spiller RIGTIG godt og også rigtig godt sammen! 
Og fik jeg nævnt dynamikken? At to 5 tommer enheder i et lille trækabinet kan præstere dén slags dynamik, er altså imponerende...
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
"det løse" ??? haha, du har en dårlig humor
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
"det løse" ??? haha, du har en dårlig humor  |
|
|
Nå det har jeg? Ved du hvad jeg hentydede til? 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, her er altså en lille sag fra NAD som visse folk lokkede mig til at købe! Så er det jo kun heldigt at den faktisk spiller hæderligt. 

Og nu stiller i naturligvis alle samme spørgsmål: Har jeg fået nyt kamera? Nej, det har jeg ikke! 
Derudover er der også kommet nye ledninger mellem forstærker og CD-afspiller. ViaBlue that is, i det er ikke dårlige strømslanger. 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he Master. Troede lige at din Cayin var røget til fordel for den NAD
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mastervol,
Hvordan lyder de Gale så, når de får noget seriøst saft ?
Har du iøvrigt fået nyt kamera ?
/erla
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Jep, her er altså en lille sag fra NAD som visse folk lokkede mig til at købe! Så er det jo kun heldigt at den faktisk spiller hæderligt. 

Og nu stiller i naturligvis alle samme spørgsmål: Har jeg fået nyt kamera? Nej, det har jeg ikke! 
Derudover er der også kommet nye ledninger mellem forstærker og CD-afspiller. ViaBlue that is, i det er ikke dårlige strømslanger. 
|
|
|
Jaaah, hvad skal du så med to forstærkere? Jeg mener, det er jo det samme som hvis man anskaffer to cd-afspillere eller hvad?
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
|
Har du fået nyt kamera? 
Det ser rigtig godt ud efterhånden 
|
|
|
Hehe... Jeg burde nok... Og tak skal du have, jeg er selv ret tilfreds med setuppet som det står lige nu. 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Hej Mastervol,
Hvordan lyder de Gale så, når de får noget seriøst saft ?
Har du iøvrigt fået nyt kamera ?
/erla
|
|
|
Narrrjh... Jeg har ikke fået nye kamera... Må indrømme at jeg ikke har forsøgt mig med den kombi endnu, mere fordi jeg er bange for at det vil lyde så suverænt at jeg ikke vil få tid til mine eksamener! Desuden synes jeg faktisk at NAD'en lyder en anelse mere kontrolleret hvis den er sat på 4 ohm end på 8 ohm (dog ingen forskel hvis CD-afspilleren er sat i phonostikket... )
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari:
Hvad jeg skal med den? Hvad jeg SKAL med den? Jeg skal da se om den kan spille! 
Den oprindelige plan var et jeg ville købe en ekstra forstærker eftersom jeg havde troet at min Cayin skulle på værksted, men fejlen gik i sig selv igen efter at købet var aftalt og så var det jo et rent røverkøb, så jeg kunne ikke la' være... 
|
| Til top |
|
| |