Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 10:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Musical Fidelity (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

her er lige et billede, af mit MF Grej. Der kommer snart flere billeder (også af de nye htere.) 

Til top Vis lehmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lehmann

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

lehmann skrev:

her er lige et billede, af mit MF Grej. Der kommer snart flere billeder (også af de nye htere.) 

Jaaah....

Vi vil se mere.

De gamle MF ting er altså fede.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

lehmann skrev:

Du kommer altså også til at forklare din opsætning lidt nærmere. For jeg synes at jeg ser to forforstærkere og et effekttrin foruden de 4 monoblokke på toppen.

Til gengæld mangler du da en dac

Havde du ikke en Xlora tuner en gang?

Brian7500

lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Hej Brian.

Billedet er taget for ca et år siden,og monoblokkene kom lige op på toppen af racket,da jeg kom hjem med dem,fra fyn,og jo du ser rigtigt,x-p 100 forforstærkeren og det (lille) effekttrinx-as100 er solgt,og du husker jo rigtigt godt, for jeg havde også x- plora tuneren, men den kom med til fyn og blev der ,hos en der havde mere brug for den , end jeg.

så mit nuværende setup betår af.nu-vista pre. og x-a 200. monoblokke.og x-Ray CD. højtaler Dali Helicon 400.

jeg går og leger lidt med tanken ,om at få fat i Nu- Vista 300.Amp.(så ryger x-a200 blokkene)men jeg ved at den er stort set umugelig, at få fat på.så alternativet er at prøve at få fat på den Integreret nu-vista.m3. den er godt nok også meget sværd at få fingerene i,men jeg vil da prøve,

så må jeg finde en dac senere, har haft mf x-dac v3.den er rigtigt god men den måtte ryge da jeg manglede finans til at købe andet grej.

hej for nu.

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Det lyder til du er rigtig glad for MF. Har du lyttet til A3.5/A5 forstærkeren og cd-afspilleren fra samme serie? 

lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Hej .

nej jeg har ikke lyttet til a3 eller a5. jeg kan rigtirt godt lide det anderleder design og så spiller det jo helt fantastisk, er ikke til deres nye design.

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

lehmann skrev:

Hej Brian.

Billedet er taget for ca et år siden,og monoblokkene kom lige op på toppen af racket,da jeg kom hjem med dem,fra fyn,og jo du ser rigtigt,x-p 100 forforstærkeren og det (lille) effekttrinx-as100 er solgt,og du husker jo rigtigt godt, for jeg havde også x- plora tuneren, men den kom med til fyn og blev der ,hos en der havde mere brug for den , end jeg.

så mit nuværende setup betår af.nu-vista pre. og x-a 200. monoblokke.og x-Ray CD. højtaler Dali Helicon 400.

jeg går og leger lidt med tanken ,om at få fat i Nu- Vista 300.Amp.(så ryger x-a200 blokkene)men jeg ved at den er stort set umugelig, at få fat på.så alternativet er at prøve at få fat på den Integreret nu-vista.m3. den er godt nok også meget sværd at få fingerene i,men jeg vil da prøve,

så må jeg finde en dac senere, har haft mf x-dac v3.den er rigtigt god men den måtte ryge da jeg manglede finans til at købe andet grej.

hej for nu.

Ja Nuvista blokkene er vist svære at få fingre i.

Men du kan da prøve at finde en x-dacv2 i stedet. Den passer jo også i designet. 

Brian7500

lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Hej Brian.

ja nu-vista effektterne, er ikke noget man støder på hver dag,men jeg er en meget tålmodig mand, og det skal nok lykkedes en dag. da jeg først gik igang med at lede efter det jeg har nu , gik der 14 mdr,før det var i hus, men så har jeg også været i sverige og på fyn, samt store dele af sjælland.

den dac du nævner er ikke god nok til en opgradering,det skal være mindst x-dac v3.den der sidder i min x-ray ,skulle være den samme som den der hedder x-24K. og den kostede den gang,ca4500 kr.

.  men ellers tak for interessen,det er fedt.

lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Hej .

er der nogle af jer hifi gutter der kan sige mig ,hvilket fabrikat, og nypris på disse banan/ spade stik?. (de skal sælges)

jeg ved godt det ikke er den rigtige side /forum.kan ikke få det med billedet til at virke andre steder .

mvh Allan.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 April 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Nice
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 April 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

lehmann skrev:

Hej .

er der nogle af jer hifi gutter der kan sige mig ,hvilket fabrikat, og nypris på disse banan/ spade stik?. (de skal sælges)

jeg ved godt det ikke er den rigtige side /forum.kan ikke få det med billedet til at virke andre steder .

mvh Allan.

Det ligner grangiveligt et sæt BSM-moduler fra taralabs. Aner ikke hvad nyprisen er på selve "modulet", men spaderne koster i HFK ca 30,- pr. stk.

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 December 2009 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Hej Lehmann, skal vi ikke snart have en update af din tråd, ved jo du har fået noget dejlig tungt MF grej.

lehmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2009 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hej Dan.

Jo der er da sket lidt, jeg har omsider "fået" nu-vista 300 power amp, og det er en opgradering , som rykker, og så et sæt Aurum Cantus V7F, og de er altså virkelig fede, og ikke mindst super flotte, de spiller en del bedre end mine gamle helicon 400 (ja undskyld) men de var da også fede, mennn, til prisen er det nok svært at få noget bedre, jeg skal nok prøve med nogle billder , men det er noget der ofte driller mig, men jeg prøver. . hvad med dig dan er der sket noget hos dig ???, jeg overvejer at prøve en xindak xf 1000 es, strøm sjover, det er nok mit næste mål.

mvh Lehmann.

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 December 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

lehmann skrev:

Hej Dan.

Jo der er da sket lidt, jeg har omsider "fået" nu-vista 300 power amp, og det er en opgradering , som rykker, og så et sæt Aurum Cantus V7F, og de er altså virkelig fede, og ikke mindst super flotte, de spiller en del bedre end mine gamle helicon 400 (ja undskyld) men de var da også fede, mennn, til prisen er det nok svært at få noget bedre, jeg skal nok prøve med nogle billder , men det er noget der ofte driller mig, men jeg prøver. . hvad med dig dan er der sket noget hos dig ???, jeg overvejer at prøve en xindak xf 1000 es, strøm sjover, det er nok mit næste mål.

mvh Lehmann.

jeg regner ikke med de store udskiftninger, men pass'en  som er den ældste komponent her, har stået her i 1,5 år, så der er vel entlig sket rigligt. Det eneste jeg roder lidt med er at finde det rigtige signalkabel, prøver også med lidt DIY signalkabler. Grundlæggende er systemet som jeg vil have det og skal det være bedere, så skal jeg op med en del flere penge og det kommer ikke på tale lige om hjørnet.

PS. Xindak netfilteret er en klar fordel hos mig, så kan klart anbefale det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes