Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 16:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: TV abonnement? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dennism
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu en billigste TV-pakke fra Stofa, som koster ca. 50,- pr. md. Der er stort set ingen kanaler i, udover DR1 og TV2.
Jeg har nu fået et nyt HD-tv og kunne godt tænke mig nogle flere kanaler. Jeg kan se at digitalt TV som zaptor el. lign stadig er ret dyrt og ikke rigtigt har så mange HD kanaler.

Hvor får man det billigste TV abonnement? Vil gerne have kanaler som TV3, Zulu, Viasat sport og lign.

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Stofa eller købe en parabol. Eventuelt TDC tv via din internetforbindelse.

Jeg ved ikke hvad der er billigst, men du skal nok ikke regne med de store prisudsving i programpakkerne.

Ingen af de kanaler du nævner sendes i øvrigt i HD, og er prisen i forvejen en vigtig faktor får du nok pt. ingen HD kanaler i den billige ende. Jeg betaler 49,- per måned for Discovery HD og National Geo..HD (og får TVsport HD og Kanal 5 HD gratis med i min fuldpakke fra TDC), men der er et godt stykke ned til de 50kr om måneden du betaler nu.

Mit bedste bud, hvis du vil have digitalt tv er at se hvad stofa kan tilbyde af mindre digitale pakker - burde være ret nemt at finde ud af ved at besøge deres hjemmeside eller ringe til deres kundeservice.

I sidste ende handler det om tilgængelighed... hvad har du mulighed for at købe af produkter hvor du bor?  Så er det jo bare at finde den løsning der passer bedst til dit behov/pengepung og "go for it".

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Nu kan jeg kun skrive om Zaptor og Aarhus Antenneforening. Det gør jeg så 

Altså samme antenneforening,  HER SKAL STÅ BOLIGFORENINGER,  har ligesom garanteret programleverandørerne at man "Nok skal sørge for en udgift på kr 275. pr måned iår. Og budgettere med kr. 400 i året 2009". En person skrev at Digitale tema pakker skulle løse et problem her i Aarhus! Dette tvivler jeg på, alle Bestyrelser i forskellige Boligafdelinger har nemlig en "Ræv bag øret" i denne sag. Det var ikke nok bestemme over de almindelige analoge programmer, nej nej nej, samme personer vil også bestemme over Tema pakkerne. Så igen en FASCINERENDE FREMTID,. Man må godt forsøge spare på sine TV udgifter, men absolut ikke mere end man måtte ved skifte "EL selskab" nemlig spare NADA. Eller i tal maksimum 7,5%.

Hvis ordene ser mærkelige ud? hvem vil eller kan nøjes med en lille pakke til kr 80 per måned vel at mærke UDEN NOGEN HD KANALER!

Krediteres/Inspiration Jette Bundgaard Holmstrup 8210 AARHUS V.

dennism
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 01:23 | IP-adresse registreret  

Det kan være svært at komme igennem på mail til Stofa kundeservice. Derfor spør' jeg nu jer :)

Jeg har nu basis pakken til StofaTV. Jeg er ved at undersøge, hvad det skal koste at få digitalt TV, altså zaptor.
  1. Hvad koster den store pakke i forhold til basis pakken?
  2. Er det korrekt, at man udover at have Zaptor også skal have StofaTV med henholdsvis basis eller stor pakke, for at se digitalt TV?
  3. Hvis man køber Zaptor, kan man se dine kaneler digitalt i stedet for analogt - altså alle kanalerne man har i sin StofaTV pakke. Korrekt?
  4. Hvis man så senere ønsker kanaler med HD-kvalitet kan man yderligere abonnemere på nogle Zaptor-pakker?
  5. Hvad koster Zaptor? For insallation, pr. måned og pr. år? Jeg kan selv installere bokse mm., så det er gør-det-selv installation.
Jeg bor i Tilst, så kører på Århus antenneforening.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Februar 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Kære Dennism

Jeg er personligt så langt fra være på talefod med nogen som helst, og slet slet ikke Århus Antenneforening eller Brabrand Boligforening. 

Hvis Du har problemer med komme igennem til Stofa, vil det måske være hurtigere forsøge kontakte Antenneforeningen Århus.

Fordi foreningen jo er "med i spillet".

Ét af mine egne problemer med samme Antenneforening bundede mere i jeg mente HD kanaler var ønske kanaler [At samme forening ikke lige var enig heri]. Derfra mit udslyngede spørgsmål til en god ven "Prøv læse det her og fortæl mig hvad Du synes om Tonefaldet!" Det fremhævede gjaldt det som stod angående den Lille Pakke.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 Februar 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Til  Dennism

Dit indlæg med de 5 punkter burde lyde som sød musik i ørerne hos Aarhus Antenneforening.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes