| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kan jeg kun skrive om Zaptor og Aarhus Antenneforening. Det gør jeg så 
Altså samme antenneforening, HER SKAL STÅ BOLIGFORENINGER, har ligesom garanteret programleverandørerne at man "Nok skal sørge for en udgift på kr 275. pr måned iår. Og budgettere med kr. 400 i året 2009". En person skrev at Digitale tema pakker skulle løse et problem her i Aarhus! Dette tvivler jeg på, alle Bestyrelser i forskellige Boligafdelinger har nemlig en "Ræv bag øret" i denne sag. Det var ikke nok bestemme over de almindelige analoge programmer, nej nej nej, samme personer vil også bestemme over Tema pakkerne. Så igen en FASCINERENDE FREMTID,. Man må godt forsøge spare på sine TV udgifter, men absolut ikke mere end man måtte ved skifte "EL selskab" nemlig spare NADA. Eller i tal maksimum 7,5%.
Hvis ordene ser mærkelige ud? hvem vil eller kan nøjes med en lille pakke til kr 80 per måned vel at mærke UDEN NOGEN HD KANALER!
Krediteres/Inspiration Jette Bundgaard Holmstrup 8210 AARHUS V. __________________ Langt om længe overbevist 1080p24 Fan. Og at Fladskærmene ER Lokomotivet som trækker bedre opløsninger. Har fået et Følge Pengestrømmen problem.
|