Forfatter |
|
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
godt initiativ, men der er sider der efter min mening er lysår længere fremme end din, tag f.eks. bare minhembio.com.. større og flere billeder,
udstyrs søgefunktion osv osv.. no offence, men du skyder dig selv i foden med så få og så små billeder.. man er igennem siden på 2 min.
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey the_rieper
Ja minhembio er en nice side, forskellen på min og den er bla. at jeg har udvalgt dem der for lov at være med. Man kan ikke selv ligge dem op i galleriet. Det er det der er hele pointen med min side, at det er kun "de bedste" i mine øjne der for lov at være med, så man ikke skal sidde kigge alle mulige kedelige billeder igemmen. Mht. udstyr så er det ikke så meget det min hjemmeside focusere på, som jeg også har skrevet på forsiden. Galleridelen af hjemmesiden handler om design og indretning af hjemmebiografer, så man kan blive inspiret fra nogle der er sluppe virkelig godt fra det. Udstyret er jo allievel forældet om et ½ år , så det er kun lige med for man lige kan se hvad folk har.
Mvh.
Mikkel
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten mht. til besøgstiden på siden kan jeg fortælle dig via "Statistics for www.bigpic.dk " at den ligge på ca. 7 min. pr. bruger, hvilket faktisk er meget pænt hvis man sammenligner med andre hjemmesider jeg har lavet for butikker og lign., så det med 2 min. holder ikke helt 
Faktisk siger man at man har ca. 7 sekundær til at fastholde en bruger på en hjemmeside, hvis de ikke får hvad de søger lukker de siden ned med det samme, så i den hensende er 7 min. rigtig godt 
Mvh.
Mikkel
|
Til top |
|
|
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
Sendt: 03 April 2008 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide med en udstyrs liste, vi er jo en del nørder der går en del op i hvilken udstyr som folk bruger.
__________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 03 April 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 07 April 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er da ved at komme gang i den derind :)
Der kommer også til at ske en masse nye tiltag på hjemmesiden fremover, så der kommer forhåbenlig endnu mere gang i den.
Tror dog ikke der er nogle sammenhæg med BioJensen Chart placering og min side, det er nok bare tilfældigheder.
|
Til top |
|
|
Green Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 07 April 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke værst  fedt design.. Tillykke her fra  __________________ ---===Hi-Fi Fanatic===---
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63947&PN=1
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 08 April 2008 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal du ha
Det er da altid rart med lidt ros 
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 17 April 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lavet en ny kategori inde på min hjemmeside der hedder "Integreret Stuebiografer". Det er en kategori for alle os der ikke lige pt. har det privilege at kunne bygge et dedikeret biorum. Så kom ind og kig hvis du søger inspiration til hvordan man også kan indrette sin stue, så den også fungere som biorum.
Håber i synes om det nye tiltag.
Mvh.
Mikkel
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 April 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
BigPic skrev:
Ja der er da ved at komme gang i den derind :)
Der kommer også til at ske en masse nye tiltag på hjemmesiden fremover, så der kommer forhåbenlig endnu mere gang i den.
Tror dog ikke der er nogle sammenhæg med BioJensen Chart placering og min side, det er nok bare tilfældigheder.
|
|
|
Uha uha. Det ser ikke sådan ud! 
Du er nu nede på 12 besøgende ifølge Chart... Ryger du meget lavere så ryger du om på side 2. Også er der altså lang vej op.
Så et godt råd er at: Der skal til at ske noget. 
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 27 April 2008 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men det er fordi jeg har pillet counter af igen, det er snart over en uge siden jeg fjernet den, så det er derfor den ryger i frit fald mod bunden . Jeg synes ikke lige deres tal stemmer overens med de tal jeg for fra min webhotel udbyder. 
Samt det generere ikke nogle besøgende indefra deres hjemmeside, så der er ingen grund til at bruge deres counter.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 28 April 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
BigPic skrev:
Nå men det er fordi jeg har pillet counter af igen, det er snart over en uge siden jeg fjernet den, så det er derfor den ryger i frit fald mod bunden . Jeg synes ikke lige deres tal stemmer overens med de tal jeg for fra min webhotel udbyder. 
Samt det generere ikke nogle besøgende indefra deres hjemmeside, så der er ingen grund til at bruge deres counter.
|
|
|
Hvis man fjerner sin counter fra sin hjemmeside daler ens besøgende ikke. Man forsvinder bare fra Chart. Så det kan ikke være tilfældet.
Hvad viser din egen måler da? 
Men øv. Havde lige håbet på lidt konkurrence om min ellers tilfredsstillende Top 5 placering. 
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 28 April 2008 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|

Hi-Sonny-Fi skrev:
BigPic skrev:
|
|
|
Hvis man fjerner sin counter fra sin hjemmeside daler ens besøgende ikke. Man forsvinder bare fra Chart. Så det kan ikke være tilfældet.
Men øv. Havde lige håbet på lidt konkurrence om min ellers tilfredsstillende Top 5 placering. 
|
|
|
Jamen, det er tilfældet, jeg har pille kode ud for en uge siden, og derefter dalet den ellers bare derned af, men den forsvandt først derindefra igår da jeg slettet min profil på siden.
Min måler ligge omkring 100-150 besøgende daglig, deres sagde 40-50 stk.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 28 April 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
BigPic skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:
BigPic skrev:
|
|
|
|
|
|
Jamen, det er tilfældet, jeg har pille kode ud for en uge siden, og derefter dalet den ellers bare derned af, men den forsvandt først derindefra igår da jeg slettet min profil på siden.
Min måler ligge omkring 100-150 besøgende daglig, deres sagde 40-50 stk.
|
|
|
Jamen mine "private" siger faktisk det fuldstændig samme, nemlig 150 til 200.
Jeg vælger dog aligevel at tro på den chart har. At der er næsten 200 der dagligt besøger CV-C er i mine øjne for godt til at være sandt.
Men jeg håber også du er klar over jeg jeg taler unike besøg og ikke hvor mange klik siden får for så kan jeg jo selv bare gå ind på min side 13000 gange også vil jeg ligge nr et.
Med alt respekt så har jeg også lidt svært ved at se en helt ny side som din starte ud med så manage besøgende par dag. Men det er da glædeligt hvis det er tilfældet. 
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

|
Sendt: 28 April 2008 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja jeg ved det heller ikke lige hvilke tal man kan stole på, men det betyder heller ikke så meget. Det glæder jo bare om at der er noget aktivitet på forum og folk får skrevet nogle spændende tråde, så skal de gode besøgstal nok også komme. Vi har jo også Christian fra CSN teknik til at besvare div. spørgsmål, hvilket jo er en god kapacitet at have for forummet.
Ja al begyndelse er svær, men der er da moderate aktivitet på forum, så det skal nok komme 
Og der er da også nogle super flotte hjemmebiografer derinde så kan inspirere, så jeg tror også det kan trække nye bruger til, vi får se.
|
Til top |
|
|