Så er turen kommet til at se om jeg kan finde ud af at lave det her 
Har i løbet af årene bygget adskillige højtalere.........de første gange købte jeg færdige kit og byggede så kabinetter til.Mit første projekt var D.A.T. Amadeus Reference i sandfyldt kabinet.
Så kan man roligt sige at løbet var kørt............jeg var egentlig ikke specielt tilfredse med lyden,men har man først een gang hørt,hvad et lyddødt kabinet gør,så finder man ud af at
man bare IKKE kan købe færdige højtalere ,hvor kabinettet er dødt.Siden har jeg bygget
7-8 sæt højtalere, de seneste med Scanspeak-enheder,1.ordensfiltre og kabinetter i massiv
mahogny,og har faktisk fået rigtig gode og velspillende højtalere ud af det ! De sidste 2 sæt
gik jeg et skridt videre og lavede en sanwich konstruktion med mdf og mahogny...........og det virker bare skidegodt................fuldstændig døde kabinetter
Så kom drømmen om at bygget et mere raffineret kabinet ( 6 kantet ) og så lave min ultimative,og sidste !!!! højtaler ( mon jeg selv tror på den !!!! )
I erkendelse af at der rækker mine evner sku nok ikke,så valgte jeg at bruge et færdigt kit....
.......valget faldt på Dansk Audio Tekniks TNT S7,da jeg ville fortsætte med Scanspeaks
enheder !!!!!!!
Kabinettet er lavet med 19mm MDF,hvorpå der er limet 13mm massiv mahogny. Indvendig
er der 5 plader,fræset ind i siderne som afstivning.Toppen er faktisk 52mm tyk,da der sidder en
afstivning under toppen,med 1mm imellem,som er fyldt med en art gummifuge.Bunden er skruet
op i en afstivning,så det er let at få adgang til det indvendige,til evt opgraderinger af filter.
Da jeg omtalte projektet for en af mine venner,så mente han at han ville da også gerne ha et
sæt,og da jeg havde allerede besluttet at jeg ville lave et sæt ekstra for at ha noget at prøve i,
så endte det med at jeg lavede 3 sæt ( der er altså rigtig mange vinkler der skal passe sammen,
når toppen skal skæres 45 grader ned mod siderne !!!!)
Nu står de så og spiller....................og HOLD KÆFT hvor spiller de godt !!! Jeg har haft
flere højtalere i 30-50 kilokr klassen og de får i den grad baghjul !!! Jeg vil ikke lave en decideret
brugeranmeldelse,da jeg i øjeblikket bor under kummerlige forhold og derfor ikke kan give en
fair beskrivelse af perspektiv............men alt omkring det rent tonale er suværent !!!
Smider lige et par billeder på.................havde lige købt nyt kamera inden projektet
startede,og det viste sig at det ikke tog særligt gode billeder i "idiotindstillingen" så billederne
yder ikke det færdige resultat fuld retfærdighed.
Lige til sidst..............det ekstra sæt kabinetter blev også fine,hvis nogen skulle mangle
et sæt 
OBS Kan ikke vise filterdiagram,da det jo tilhører Dansk Audio Teknik ,
men sådan ser de ud

LIGE FÅET OLIE

HOLD KÆFT ALLE DE FRÆSNINGER

HÅBER AT SKIDTET VIRKER

ET CLOSE-UP

I STUEN