Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 11:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Opsætning? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JakobBay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 25 April 2014 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har investeret i et Samsung E6750 surround anlæg, men jeg har lidt problemer med at få det til at virke. Så jeg håber lidt at der er nogle kloge hoveder herinde som kunne hjælpe. Jeg har forgæves forsøgt med Google og manualen, som desværre ikke hjælper så meget.

1. Jeg har en MacBook Air og en iPhone 5S. Jeg vil gerne finde disse enheder til anlægget så jeg kan streame musik fra Spotify? Jeg læste at det skulle være via AllShare, men jeg kan ikke få mine enheder vist derinde, til trods for at jeg er forbundet via Wifi?

2. Understøtter anlægget AirPlay (Og Mirroring) eller skal jeg bruge et Apple TV til det?

3. Jeg har en Qnap NAS TS-419 Pro stående, som jeg gerne vil have forbundet, så jeg kan streame video og lyd fra den. Hvordan kan jeg gøre det? Når jeg smider internetstikket bag i receiveren vil den bare oprette kablet internetforbindelse

4. Jeg sætter det til at auto konfigurere lyden, ved hjælp fra den lille mikrofon. Men hver gang jeg når til højre baghøjtaler, afbryder den konfigurationen og siger at den er indstillet/tilsluttet forkert. Uanset hvad jeg gør, vil den ikke gå videre. Har pillet stik ud, sat i igen, flyttet rundt på højtaleren osv. intet virker tilsyneladende.

Jeg håber at I kan hjælpe :) Pft
Til top Vis JakobBay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JakobBay

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes