| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt det der med TV-formater er steget mig lidt til hovedet, så det ville være rigtig dejligt at kunne få afklaret lidt herom. Jeg har et Grundig TV på 20" og billedet vises i 4:3.Her er mine spørgsmål: - Hvordan ser jeg bedst film i 16:9, og vil jeg ikke altid miste noget?
- Hvad er NTSC og PAL?
- Hvad er Letterbox, osv.?
Håber i kan se problematiken i dette, da jeg gerne vil have fuldt udbytte når jeg ser film fra min DVD, uden at billedet bliver strukket/mister noget. På forhånd tak!
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|