| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er da godt nok grim den der  Rør er en ting, men det der er måske lidt ekstremt? Om ikke andet er det da et frisk tiltag! __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|