| Forfatter |
|
Nygaard Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kiilsgaard Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener det er en helt fin pris og Dali 104 kræver ikke ret meget af forstærkeren, så jeg tror det vil være et rigtigt godt setup. Et value for money setup  __________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
MrCase Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjo... det er vel fair nok. CDen koster 2 slag fra ny, så man kan vel sige at du får en gratis forstærker... ish... eller..
Jeg synes det er rimeligt. Det skulle da lige være hvis CDen er 'meget' gammel. Hvad man så end ligger i det.. Ja, det er en nyere model end forstærkeren, men hvis cden er 2-3 år gammel.. så er den måske ikke super-sprød...
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kiilsgaard skrev:
Et value for money setup  |
|
|
Det er også lige præcis hvad der er meningen med det. Systemet er ikke til mig selv, men noget jeg er ved at sammensætte til en der gerne vil have noget fornuftigt at høre lidt blues, country, bluegrass og rock af ældre dato på. Det er lidt en udfordring af vælge efter andres præferencer, men jeg vil mene 104 er en god all-round højtaler til en attraktiv pris.
NAD har jeg (af uransagelige årsaget) aldrig ejet noget af, selv om konceptet egentligt tiltaler mig. Så det er desværre ikke noget jeg har ret meget erfaring med, og af samme grund ikke kender så meget til brugtpriserne på. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger


Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
MrCase skrev:
Tjo... det er vel fair nok. CDen koster 2 slag fra ny, så
man kan vel sige at du får en gratis forstærker... ish... eller..
Jeg
synes det er rimeligt. Det skulle da lige være hvis CDen er 'meget'
gammel. Hvad man så end ligger i det.. Ja, det er en nyere model end
forstærkeren, men hvis cden er 2-3 år gammel.. så er den måske ikke
super-sprød...
|
|
|
En cd på 2-3 år ikke super-sprød? Uddyb gerne hvad du helt præcist
mener, for jeg forstår ikke hvorfor den så ikke skulle være super-sprød?
mvh.
|
| Til top |
|
| |
MrCase Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, okay... det var måske ikke den mest kniv-skarpe formulering  Det jeg gerne ville sige var at det typisk (i min erfaring) er efter ca. 2-3 år at laseren begynder at få læse-problemer (sporings-problemer). Selvfølgelig er det ikke alle afspillere, men er man uheldig synes jeg tit det er efter de der par år at problemerne begynder at melde sig
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er heldigvis ikke relevant i dette tilfælde. Jeg har taget kontakt til sælgeren, og afspilleren er fra Januar i år - altså max. 6 mdr. gammel.
Er der nogen der ved hvad nyprisen var på 314 forstærkeren? __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |