| Forfatter |
|
Sukkerfar Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
| Sukkerfar: det første spørgsmål: KUN C More HD... De andre er kun i standard kvalitet |
|
|
C more?
|
| Til top |
|
| |
Claus, crtv.dk Branchemedlem

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
C-More HD, er en filmkanal som sender nolge film i HD __________________ www.crtv.dk
|
| Til top |
|
| |
boborg Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Cetti skrev:
perejvind skrev:
MeLVIS skrev:
Hvad gør Canal Digital når man bestiller en ny pakke hos dem og man så vælge HD kanale med. Skal man så selv stadig ud og finde en HD reciever eller har de en std. de sender ud ?
og så håber jeg da også der kommer andre med HDMI istedet for DVI.
|
|
|
Når du bestiller en pakke hos dem, har du mulighed for at købe en HD-receiver til reduceret pris. Du får den til lige under Kr. 2000,- istedet for at skulle betale lige knap 4000,- Kr.
Jeg har allerede Canal+ abonnement, og så kan jeg ikke få receiveren til den billige pris. Nu siger jeg mit abonnement op, og venter 3 måneder. Så tegner jeg et nyt abonnement og kan dermed få receiveren til den billige pris. Jeg gider ikke at betale mere end alle andre, bare fordi jeg har været loyal kunde hos Canal Digital i lang tid 
|
|
|
Det var da ualmindeligt dumt at gøre... Du kan da bare bede om at forlænge dit eksisterende abonnement med 12 måneder, så får du boxen med rabat. Så slipper du for at betale oprettelsesgebyr..
Mht. "C More HD", så er der gratis-visning frem til 1/8-06 hvis du tegner en 12-mdr´s aftale på HD-kanalen. Man SKAL abonnerer særskilt på CMore HD. Man får ikke kanalen automatisk hvis man har Family med Canal+.
|
|
|
Du har fuldstændig ret Lars Cetti! Derfor har jeg idag bestilt en HD-receiver med rabat 
Da I jo ikke er så vilde med finishen på Force receiveren, har jeg undgået den, og istedet bestilt Grundig boxen. Så må vi se om den er bedre, eller om det bare er noget Grundig(t) l**t. Nå, som sagt er jeg ligeglad med finish. Det er det indre der tæller. I hvert tilfælde når det handler om sat-boxe. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
O'Brian Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey !
Jeg har tidligere i denne tråd fået at vide, at de to boxe er ens... ?! 
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
O'Brian skrev:
|
Hey !
Jeg har tidligere i denne tråd fået at vide, at de to boxe er ens... ?! 
|
|
|
Jeg ved godt at indmaden er ens, men jeg håbede at remoten samt finishen måske var bedre. Hvis det ikke er tilfældet, må jeg jo bare passe på at kortet ikke forsvinder i receiveren, sådan som spilfair beskriver det kan lade sig gøre  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så modtog jeg min Grundig receiver. Ja finishen er sku´ ikke for god, og der er lige et par ting man skal være opmærksom på:
Den indbyggede de-interlacer er utrolig dårlig. Billedet bliver pixeleret og hakker ofte. Præcis som på de billige fladskærme 
Det handler derfor om at have en projektor / skærm med en god indbygget videoprocessor, og så sætte receiveren til at levere et interlaced signal.
Jeg kan iøvrigt ikke bruge guiden (EPG) på min receiver. Når jeg prøver, genstarter den efter ca. 5 sekunder. Har I andre også det problem med jeres receivere?
Billedkvaliteten ved HDTV, er intet mindre end KANON  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
chris1234 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har parabol og digital box gratis fra Canal digital, med family med canal plus.Jeg vil gerne have CMore HD kan jeg nøjes med denne Grundig DSR-8560-HD eller skal j også have skiftet mit LNB hoved.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal blot have en HD modtager, enten Grundig eller Force. Du skal ikke have ny LNB. + Du skal have abn. på C-more HD kanalen!
__________________ www.crtv.dk
|
| Til top |
|
| |
chris1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder godt.Jeg har haft abon. på Family med canal plus i ca 4 mdr. hvordan kan jeg få boxen til den billige pris.
|
| Til top |
|
| |
chris1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind hvor har du bestilt din Grundig henne
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal oprette et nyt abn for at få tilskud til boxen! Vi forhandler bla. Grundig boxen. __________________ www.crtv.dk
|
| Til top |
|
| |
chris1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan jeg ikke bare forlænge mit nuværende med 12 mdr extra +abon på CMore HD.
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med en digital usb-antenne skulle det være muligt at streame pirat HDTV og gengive det på en passende monitor. Ligger inde med en IBM 21 tommers pro grafisk monitor.
Nogen som har erfaring med ovennævnte?
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
chris1234 skrev:
perejvind hvor har du bestilt din Grundig henne  |
|
|
Jeg har købt den hos min lokale 2tal forhandler. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2006 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ingen der kan svare på om deres receiver resetter sig selv, når man bruger programguiden?
Som tidligere nævnt har jeg dette problem, men inden jeg gør noget ved det, vil jeg gerne vide om det er et generelt problem med disse receivere. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
chris1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok så gør j det samme, jeg beder dem om at forlænge mit nuværende abonn med 12 mdr. + et abonn på HD kanalen.
Tak for hjælpen alle
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 22 Februar 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
I går ankom så den nye Sagem satbox fra Canal Digital. Mens vi har ventet, har nogle nævnt, at vi nok får nye problemer at slås med. Det er ikke helt ved siden af!
Jeg har naturligvis set frem til at kunne modtage HDTV og det er der som sådan ingen problemer i. Men grundfunktionerne ved hdmi-tilslutning undrer mig en del: Det er f.eks. ikke muligt selv at bestemme skærmstørrelse, dvs. 16:9 film på tv2 Film-kanalen står midt i billedet med en pæn sort ramme uden om. Normalt ville jeg bruge zoom funktionen - især når underteksterne er i selve billedet, er det belejligt at fylde hele skærmen. Men jeg får blot at vide at "funktionen ikke er tilgængeligt med dette signal". Jeg kan selvfølgelig tilslutte boxen via et scart stik og vælge den indgang, når jeg har brug for at justere skærmstørrelsen, men det virker ikke særlig hensigtsmæssigt eller gennemtænkt.
Er der en logisk forklaring på, at det er sådan, når man modtager via hdmi? Jeg har prøvet at ændre på Videoindstillinger i installationsmenuen, men det ændrer ikke på noget. CD har meddelt at EPG endnu ikke virker fuldt ud - der er vel næppe en sammenhæng?
Tekst-tv kørte med rimelig hastighed gennem den gamle box, men med Sagem er det dræbende langsomt. Tidligere var det muligt at bruge tv´ets egen tekst-tv funktion, men her får jeg samme afvisning som ved forsøg på brug af skærmindstillinger.
Jeg vender tilbage, hvis de næste par dage giver nye oplevelser med boxen! __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Søren Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 22 Februar 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
O'Brian skrev:
|
Hey outthere!
Er der nogen her på site, der ved eller har nogle rygter om hvornår Canal Digital er klar med en HD-box?
Selve HD-kanalen skulle være klar, ik ?
Go søndag...
|
|
|
Hej
Det burde de da have, se evt deres Svenske side, her reklamer de da med deres HD box... Men det er nok som med så meget andet at her halter Danmark nok en helt del efter, desværre.
__________________ Vh. Søren
|
| Til top |
|
| |
Absalon Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 22 Februar 2007 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hrmand: Nederst til højre på fjernkontrol er der en knap der hedder HD, der kan du vælge 4:3, 14:9, 16:9 og full screen.
Med venlig hilsen __________________ MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
|
| Til top |
|
| |