| Sendt: 27 November 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
CI slottet kan bruges til hvis du har betalings TV over den almindelig antenne(så vidt jeg kan huske har du DVB-T i sharpen). Dette vil jo ske fra slutningen af 2009, dog med en anden mpeg dekoding vi har i dag, så ja dit CI slot er totalt ubrugeligt, ligesom de fleste andre skærme i dag  For at bruge dit CI slot kræver det en DVB-C tuner som indtil videre kun Sony har implementeret i deres TV. Så den både du og din ven har ret i hvad i siger. Dit CI-slot er til betalings TV via digitalt sendenet, men til Terestiel(DVB-T) altså din egen hus antenne. Du mangler en DVB-C tuner og den får du så fra Stofa :) Motorola boksen kan jeg ikke sige det store om, andet end hvis den har nogenlunde samme indmad og software som den fra TDC TV som jeg har stående er det en fornuftig boks. Det noget plastik bras og fjernbetjeningen er noget være billigt skrammel, men det virker efter hensigten og uden alt for mange nykker. Uanset hvad du ville vælge, kan jeg kun sige at Digitalt TV så absolut er værd at overveje når man ejer et fladskærms TV i dag  Held og Lykke med det hele
__________________ Ph'lips Sony System Audio
|