Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 08:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor der kan måle sig med nye LED TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 Juli 2011 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hej HiFi'er

Er der ikke nogle der kan hjælpe mig lidt her? ;-)
Jeg er lige flyttet i hus med en helt nøgen 38 m2 stue der trænger til lidt drengerøvs legetøj ^^

Men er det muligt?

Jeg leder efter en projektor da jeg godt vil lidt op i ''erne og kunne nyde mine film og spil på en stor skærm. Jeg har pt. et ældre 50'' plasma tv der sluger strøm som bare fanden. Det har jeg flyttet ind i soveværelset, da der er der jeg er mindst til at se tv. Så jeg tænkte at jeg ville have noget strømbesparende til stuen hvor vi alle hænger ud til TV, film og spil men kan det overhovedet lade sig gøre med en projektor?

Findes der nogle projektorer på markedet der leverer ligeså god billedkvalitet som de nye LED tv og samtidige er helvedes strømbesparende, hvor det ren faktisk kan "betale sig" at se tv på?

Ja alternativet er jo et TV og en projektor til stuen da jeg godt vil kunne se normal TV og samtidige have en kæmpe skærm til film og spil...

Hvad er toppen af poppen der ude? Har et budget på ca. 25.000 til TV, Projektor og lærred, men jeg er fleksibel jeg vil bare have noget super godt der kan "betale sig" at købe nu inden der kommer noget nyt vildt... Så egentlig gerne et motorlærred jeg kunne køre ned foran TV'et når der skulle "nørdes" ^^

Håber i kan hjælpe mig...

På forhånd tak

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Juli 2011 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

I en stue du skal "leve i" kan du glemme projektoren, da der skal kunne mørklægges fuldstændigt...

Ellers ville jeg sige Panasonic PT-AE4000, koster vel 18-20k , og så et Lissau Fastramme lærred med ISF dug - koster vel 8-15k alt efter størrelse.

En diodelygte til en 10'er fra THansen kan vel i øvrigt lage et bedre billede end et LCD med LED Backlight  ;-))

Så snup istedet en 60" LG 3D Plasma eller en 65" Panasonic 65VT30 Plasma, så kan det virke altid. Den enestegrund til i øvrigt at snuppe LG'en lissom mig, er at du er lisså fattig som mig... - Pana'en er fantastisk fed....

JBLfan 

darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Juli 2011 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Ja kan godt se det med mørke kontra stue... Men findes der ikke en super god (billigere) projektor? Jeg har læst rigtig godt om f.eks Mitsubishi HC4000 til 10-11k? Er der noget der er noget ved i den prisklasse? Så evt et TV til "de lyse stunder"

Til top Vis darkwarrior's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkwarrior

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes