Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 19:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Minibio tager form Nu med PS3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 14
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Så har jeg også været din tråd igennem

Super flot resultat du har fået med mange flotte detaljer. Stort tillykke med resultatet

Du hopper udenom flere spørgsmål i tråden (om samme emne) nemlig dine slikborde. Se nu og få sat dem i produktion så også vi andre kan få glæde af dit flotte arbejde

PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hejsa

Så har jeg også været din tråd igennem

Super flot resultat du har fået med mange flotte detaljer. Stort tillykke med resultatet

Du hopper udenom flere spørgsmål i tråden (om samme emne) nemlig dine slikborde. Se nu og få sat dem i produktion så også vi andre kan få glæde af dit flotte arbejde

Jo tak Henrik ;-)

Jeg hopper egentlig ikke udenom, jeg stopper i snedkeribranchen her med udgangen af januar, og har derfor ikke mulighed for at lave flere borde, men jeg vil da gerne dele tegningerne ud til alle der måtte have lyst til at lave sine egne, de gør det rigtig godt, og er praktiske, men du har da allerede lavet borde så jeg.

Minibio tager form

Til top Vis PillyWilly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PillyWilly

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Nøj den JVC dla-hd1 har jeg kun hørt godt om, det er nok også den projektor jeg engang køber mig, når jeg har fået sparet op og købt hus.

Glæder mig meget til at høre din kommentar til den, kontrasten skulle være overdådig.

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

techie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Nøj den JVC dla-hd1 har jeg kun hørt godt om, det er nok også den projektor jeg engang køber mig, når jeg har fået sparet op og købt hus.

Glæder mig meget til at høre din kommentar til den, kontrasten skulle være overdådig.

Jeg tør ikke vente til efter jeg har købt hus... Så får jeg aldrig råd igen :-)

Jeg havde næææsten besluttet mig og kiggede så ind hos CSN Teknik som holdt en demo for mig. Faktisk fik min kæreste også en demonstration så sent som i går aftes og hun var helt og adeles solgt.

Efter demonstrationen insisterede hun nærmest på at vores kommende lærred ikke måtte være mindre :-)

Til top Vis techie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techie

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Hej der!!!

er også vildt imponeret, er selv gået igang med kælderen. Havde egentligt slået det ud af hovedet, fordi jeg ikke havde flere penge til og renovere for. Men der er dog blevet samlet lidt ind til projectet, så nu går jeg stille og roligt igang. Har været lidt i tvivl med farverne i rummet, og jeg må sige at dem har du ramt rigtigt. Synes blandingen imellem rødt gulv og grå vægge samt et hvidere/gråt loft ser kanon ud.

Hvor har du købt gulvtæppet henne og hvad kostede det pr m2. ?

Har købt nogle billigere sidde løsninger, men desværre er der ikke råd til mere lige pt. Tror nok det kommer til og se rimeligt ud.

Men tillykke med biffen, ser kanon ud og især de slik bakker.

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest

PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

techie skrev:

Jeg tør ikke vente til efter jeg har købt hus... Så får jeg aldrig råd igen :-)

Jeg havde næææsten besluttet mig og kiggede så ind hos CSN Teknik som holdt en demo for mig. Faktisk fik min kæreste også en demonstration så sent som i går aftes og hun var helt og adeles solgt.

Efter demonstrationen insisterede hun nærmest på at vores kommende lærred ikke måtte være mindre :-)

Hej Techie

Må jeg spørge hvad du må slippe for delene, eller er det en "fabrikshemmelighed" ?

Jeg går ud fra at du har handlet hos CSN

Jeg skal vist aflægge ham et besøg...med risiko for at det koster 100kkr 

Minibio tager form

PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest skrev:

Hej der!!!

er også vildt imponeret, er selv gået igang med kælderen. Havde egentligt slået det ud af hovedet, fordi jeg ikke havde flere penge til og renovere for. Men der er dog blevet samlet lidt ind til projectet, så nu går jeg stille og roligt igang. Har været lidt i tvivl med farverne i rummet, og jeg må sige at dem har du ramt rigtigt. Synes blandingen imellem rødt gulv og grå vægge samt et hvidere/gråt loft ser kanon ud.

Hvor har du købt gulvtæppet henne og hvad kostede det pr m2. ?

Har købt nogle billigere sidde løsninger, men desværre er der ikke råd til mere lige pt. Tror nok det kommer til og se rimeligt ud.

Men tillykke med biffen, ser kanon ud og især de slik bakker.

Tak tak

Gulvtæppet er købt hos den lokale tæppepusher, det er en rest hotel tæppe = super kvalitet og til 120 kr/m2 mener jeg, det står et sted i tråden

Hvis din kælder ellers er tør og god, koster det ikke alverden at indrette, kommer selvfølgelig an på hvad du kræver af el systemet, grupper, lamper, dæmpere, remotes osv. jeg tror ikke min bio har kostet mere end 25-30 kkr i materialer, incl elektrikerregning og gulvtæppe und alles

Minibio tager form

techie
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2008 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

PillyWilly skrev:

Må jeg spørge hvad du må slippe for delene, eller er det en "fabrikshemmelighed" ?

Jeg går ud fra at du har handlet hos CSN

Jeg skal vist aflægge ham et besøg...med risiko for at det koster 100kkr 

Jeps - Jeg har bestilt henholdsvis lærred og projektor hos CSN.

Nej, listepriserne som jeg betaler er helt officielle :-)

PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har lagt tegningerne til slikbordene ud på min hjemmeside. LINK

De ligger i DWG format, som kan åbnes med Autocad, eller en viewer, evt. denne LINK

De er som udgangspunkt lavet i 16mm MDF og 25 mm plade ( i mit tilfælde sort MDF og teaktræ)

God fornøjelse

Minibio tager form

techie
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2008 kl. 03:49 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Man behøver jo ikke hus for at have sådan en sag. Den fungerer ihvertfald fint i min lejlighed. Jeg har haft den en uges tid nu og det er ganske enkelt en fantastisk projektor. Dog kræver et setup som dette at man kan mørklægge rummet hvor det er monteret.

Jeg er helt igennem glad for min beslutning om at skrotte TV'et og erstatte det med JVC'en og et ordenligt lærrede.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 14
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes