Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 06:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Nobody`s zwei boxen setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

.

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
kyhn skrev:

Jeg sad lige og læste din herlige tråd igennem, dejligt at se den forandring der er sket

Jeg blev lidt nysgerrig her, hvornår kommer din Namit? det bliver da sjovt at høre hvad du syntes om den op mod Pioneer M-22? Det er jo en lille øvelse jeg har været med til et par gange, men det er jo interessant at høre hvad andre vælger og hvorfor!

L.B. skrev:

Nobody skrev:
Når nu der er en der får sig snøvlet færdig

Kæmpe tillykke med det! Det er da helt super, at du får en Namit!!
Det er klart en af de bedste amps jeg nogensinde har hørt

Nu kan jeg jo ikke tage æren, men jeg fornemmer en vis "sound" som du går efter

Nu må vi se. Der har været lidt uforudsete udgifter her i ferien.
Jeg har hørt Namit ved et par lejligheder, men der er gået for længe imellem M-22 vs. Namit til at jeg ville kunne sammenligne.

Pt. er jeg tilfreds nok med M-22
Det er jo forståligt nok, der skal jo være penge til det hele! Men du bør da stadigvæk overveje det nøje, den er ikke uden evner.

Hvordan gik det med DACen er den god så?

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

.

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Indrømmet. Det ser bare stilrent ud.

Nu er det så, at det kribler lidt i fingrene på en gammel rotte.
Kunne jeg ikke godt få lov, at disintegrere det møbel du har dte hele stående på.
Jeg er fuldstændigt vild med den slags, når temperaturen når op omkring 6-700 grader.
Jeg medbringer selv lighter og petroleum, og det skal intet koste dig.

Jeg tilbyder endda at synge en sang imens den fordamper.

Say when

Se det havde jeg næsten forudset ville komme fra din mund
Nu er det sådan at den bedre halvdel desværre har en mening har også. Så nogle steder er man nødt til at dele i porten. Jeg kan så glæde dig med at siderne og miderste hylde er i spånplade. Godt nok lamineret.

Men når den skal væk en dag. Så giver jeg en gravøl hvis du tager højskole-sangbogen med

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juli 2007 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Nu er det først imorgen jeg drager mod vest.

Så den DAC er der ikke noget info om endnu, og det kommer der nu nok heller ikke. Mændene bag den mener ikke det er relevant for dig at vide noget om.

Du kunne jo tage telefonen når der bliver ringet til dig, og så selv spørge ind til den der.
jamen du ringer da bare. jeg tror ikke dit nummer står på TDC´s banding list.

Hvis ikke det er relevant for andre, så virker det besynderligt at flashe det på et offentligt forum? Jeg spørger jo ikke ud af den blå luft, infoen kom jo fra dig selv!

Det sagt, så kan jeg godt forstå vil bagmandspolitiet trækker i land, det er ikke altid sjovt at få sit projekt vurderet på billeder. Så hellere holde det til dem der gider at lytte. F.eks Hurtigs DAC, den er der folk der har udtalt sig negativt om uden at have lagt ører til den

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

F.eks Hurtigs DAC, den er der folk der har udtalt sig negativt om uden at have lagt ører til den

Ah hvad for en fisk??? Hvem har udtalt sig negativt om min kære DAC ??

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
Nobody skrev:
kyhn skrev:

Jeg sad lige og læste din herlige tråd igennem, dejligt at se den forandring der er sket

Jeg blev lidt nysgerrig her, hvornår kommer din Namit? det bliver da sjovt at høre hvad du syntes om den op mod Pioneer M-22? Det er jo en lille øvelse jeg har været med til et par gange, men det er jo interessant at høre hvad andre vælger og hvorfor!

L.B. skrev:

Nobody skrev:
Når nu der er en der får sig snøvlet færdig

Kæmpe tillykke med det! Det er da helt super, at du får en Namit!!
Det er klart en af de bedste amps jeg nogensinde har hørt

Nu kan jeg jo ikke tage æren, men jeg fornemmer en vis "sound" som du går efter

Nu må vi se. Der har været lidt uforudsete udgifter her i ferien.
Jeg har hørt Namit ved et par lejligheder, men der er gået for længe imellem M-22 vs. Namit til at jeg ville kunne sammenligne.

Pt. er jeg tilfreds nok med M-22
Det er jo forståligt nok, der skal jo være penge til det hele! Men du bør da stadigvæk overveje det nøje, den er ikke uden evner.
Iøvrigt er det da heldigt at du kunne nå at annullere, det er jo efterhånden længe siden at du skrev at den kom "når der var en der fint snøvlet sig færdig" så den er vel færdig!

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

.

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juli 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Sorry, hvis jeg har trådt dig over tæerne, det var ikke hensigten

Nobody skrev:
Ellers skal du være meget velkommen til at skrive i min tråd.
Måske jeg tager dig på ordet engang, når jeg er hjemme i det vestjydske. 
Jeg tog ovenstående bogstaveligt og har holdt mig 100% til trådens emne, så jeg kan ikke helt forstå din pointe? Jeg kan kun igen sige at jeg på ingen måder er på kant med nogen forumbrugere og jeg kan ikke forstå at du bliver stødt over at jeg syntes at tidligere indlæg er interessante?

Som tidligere nævnt dementerer jeg gerne indlæg der på nogen måde, kan få nogen brugere til at føle sig stødt og ser da gerne at sådanne indlæg bliver rapporteret! Det er vel meningen at vi skal hygge os på forum

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

.

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Halløjsa fint arbejde! og er fruen glad, giver det mere lytte ro

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

.

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

.

jack
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 September 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Hejsa Nobody

Nu fik jeg endeligt taget mig sammen til at kommentere din tråd. Allerførst mange tak fordi jeg fik lov at komme på besøg i forrige måned. Jeg har jo som sagt tidligere haft Dali Grand Coupe. Jeg har så solgt dem videre og efterfølgende anskaffet en Pioneer M22. Derfor var det fedt at høre dit setup og jeg må sige, jeg blev begejstret for den lyd, du har i din stue. Nu er jeg ikke god til det med at beskrive lyd, men den lyd du har er noget af det mest musikalske og behagelige, jeg har hørt længe. Jeg havde et par plader med og spillede bl.a. Balls "Sensorama" som på andre anlæg lyder tyndt og fladt, men ikke her. Tværtimod. Faktisk alt hvad der blev spillet syntes jeg lød godt. Det var meget positivt.

Da jeg kom hjem nævnte jeg overfor konen, at jeg ville have et sæt coupeer igen. Hun var imod. De mangler noget bund, mente hun. Jamen skat, det lød godt hos Lars. Var der nok bas, spurgte hun. Hmm nu er det jo ikke en festhøjttaler, skat. Jamen sagde hun, meget af vores musik er jo metal (mest hendes musik).

Og jo, nu står der atter et sæt coupeer hjemme hos mig. Og konen er også tilfreds.

Endnu engang tak for sidst. Du skal i øvrigt være velkommen til en dag at komme forbi nørrebro og høre mit  setup. Vedr. din stjerneboks, du skulle vel ikke have et link til en samlevejledning.

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 24 September 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Lige et stemningsbillede

Bateman var lige et smut forbi idag, men det var ikke så meget vi fik lyttet til. Han skulle lige låne en center til hans nye surround setup. Og så må vi håbe det flasker sig for ham, som han gerne vil det

Squeezeboxen er altså ikke en ligeså god musikformidler som et drev er min mening. Det har jeg måttet sande, men den er nu stadigvæk fed at have inden for døren. Om det så bare er lige nøjagtigt min Sony DVP-NS930V der er bedre skal jeg lade være lidt usagt. Da det er den eneste jeg har testet imod. Som jo ikke er et state-of-the-art produkt.

Andre der er imod disse udtalelser ? Eller er der nogle der oplever det samme som mig med SB3 vs. et givent drev. Det skal lige siges at jeg kører igennem et sæt AA DTI & XDP. Dette er prøvet på begge, også DTI & DDE v1.0

Jeg har jo snart hørt på dit kære anlæg et par gange.. Og de kære coupéer overrasker mig altså gang på gang.. Hvis de kunne fåes i sort pianolak eller zebrano ville disse være et dejligt alternativ til Gamut L3 som står allerhøjest på min ønskeliste..

Det er vist også ved at være din tur til at komme forbi til en lytter..

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Nobody skrev:
Lige et stemningsbillede

Bateman var lige et smut forbi idag, men det var ikke så meget vi fik lyttet til. Han skulle lige låne en center til hans nye surround setup. Og så må vi håbe det flasker sig for ham, som han gerne vil det

Squeezeboxen er altså ikke en ligeså god musikformidler som et drev er min mening. Det har jeg måttet sande, men den er nu stadigvæk fed at have inden for døren. Om det så bare er lige nøjagtigt min Sony DVP-NS930V der er bedre skal jeg lade være lidt usagt. Da det er den eneste jeg har testet imod. Som jo ikke er et state-of-the-art produkt.

Andre der er imod disse udtalelser ? Eller er der nogle der oplever det samme som mig med SB3 vs. et givent drev. Det skal lige siges at jeg kører igennem et sæt AA DTI & XDP. Dette er prøvet på begge, også DTI & DDE v1.0

Jeg har jo snart hørt på dit kære anlæg et par gange.. Og de kære coupéer overrasker mig altså gang på gang.. Hvis de kunne fåes i sort pianolak eller zebrano ville disse være et dejligt alternativ til Gamut L3 som står allerhøjest på min ønskeliste..

Det er vist også ved at være din tur til at komme forbi til en lytter..

Mvh Tim

Hva... spiller sådan en Pioneere kun i mono???

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Hvis du kigger godt efter, så løber der noget højttaler kabel aller nederst til højre i billedet, og lur mig om ikke der står en højttaler magen til den anden for enden af det.  Racket står ikke lige i midten. Men billederne er heller ikke helt up2date mere.

jæs jæs, godt ser det stadig ud...

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Hvis du kigger godt efter, så løber der noget højttaler kabel aller nederst til højre i billedet, og lur mig om ikke der står en højttaler magen til den anden for enden af det.  Racket står ikke lige i midten. Men billederne er heller ikke helt up2date mere.

Så en update efterlyses hermed

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Februar 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

.

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes