Forfatter |
|
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
kyhn skrev:
Jeg sad lige og læste din herlige tråd igennem, dejligt at se den forandring der er sket
Jeg blev lidt nysgerrig her, hvornår kommer din Namit? det bliver da sjovt at høre hvad du syntes om den op mod Pioneer M-22? Det er jo en lille øvelse jeg har været med til et par gange, men det er jo interessant at høre hvad andre vælger og hvorfor!
L.B. skrev:
Nobody skrev:
Når nu der er en der får sig snøvlet færdig  |
|
|
Kæmpe tillykke med det! Det er da helt super, at du får en Namit!! Det er klart en af de bedste amps jeg nogensinde har hørt 
Nu kan jeg jo ikke tage æren, men jeg fornemmer en vis "sound" som du går efter 
|
|
|
|
|
|
Nu må vi se. Der har været lidt uforudsete udgifter her i ferien. Jeg har hørt Namit ved et par lejligheder, men der er gået for længe imellem M-22 vs. Namit til at jeg ville kunne sammenligne.
Pt. er jeg tilfreds nok med M-22
|
|
|
Det er jo forståligt nok, der skal jo være penge til det hele! Men du bør da stadigvæk overveje det nøje, den er ikke uden evner.
Hvordan gik det med DACen er den god så?
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
Nu er det først imorgen jeg drager mod vest.
Så den DAC er der ikke noget info om endnu, og det kommer der nu nok heller ikke. Mændene bag den mener ikke det er relevant for dig at vide noget om.
Du kunne jo tage telefonen når der bliver ringet til dig, og så selv spørge ind til den der. |
|
|
jamen du ringer da bare. jeg tror ikke dit nummer står på TDC´s banding list.
Hvis ikke det er relevant for andre, så virker det besynderligt at flashe det på et offentligt forum? Jeg spørger jo ikke ud af den blå luft, infoen kom jo fra dig selv!
Det sagt, så kan jeg godt forstå vil bagmandspolitiet trækker i land, det er ikke altid sjovt at få sit projekt vurderet på billeder. Så hellere holde det til dem der gider at lytte. F.eks Hurtigs DAC, den er der folk der har udtalt sig negativt om uden at have lagt ører til den
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
F.eks Hurtigs DAC, den er der folk der har udtalt sig negativt om uden at have lagt ører til den
|
|
|
Ah hvad for en fisk??? Hvem har udtalt sig negativt om min kære DAC   ?? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
Nobody skrev:
kyhn skrev:
Jeg sad lige og læste din herlige tråd igennem, dejligt at se den forandring der er sket
Jeg blev lidt nysgerrig her, hvornår kommer din Namit? det bliver da sjovt at høre hvad du syntes om den op mod Pioneer M-22? Det er jo en lille øvelse jeg har været med til et par gange, men det er jo interessant at høre hvad andre vælger og hvorfor!
L.B. skrev:
Nobody skrev:
Når nu der er en der får sig snøvlet færdig  |
|
|
Kæmpe tillykke med det! Det er da helt super, at du får en Namit!! Det er klart en af de bedste amps jeg nogensinde har hørt 
Nu kan jeg jo ikke tage æren, men jeg fornemmer en vis "sound" som du går efter 
|
|
|
|
|
|
Nu må vi se. Der har været lidt uforudsete udgifter her i ferien. Jeg har hørt Namit ved et par lejligheder, men der er gået for længe imellem M-22 vs. Namit til at jeg ville kunne sammenligne.
Pt. er jeg tilfreds nok med M-22
|
|
|
Det er jo forståligt nok, der skal jo være penge til det hele! Men du bør da stadigvæk overveje det nøje, den er ikke uden evner. |
|
|
Iøvrigt er det da heldigt at du kunne nå at annullere, det er jo efterhånden længe siden at du skrev at den kom "når der var en der fint snøvlet sig færdig" så den er vel færdig!
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry, hvis jeg har trådt dig over tæerne, det var ikke hensigten
Nobody skrev:
Ellers skal du være meget velkommen til at skrive i min tråd. Måske jeg tager dig på ordet engang, når jeg er hjemme i det vestjydske.
|
|
|
Jeg tog ovenstående bogstaveligt og har holdt mig 100% til trådens emne, så jeg kan ikke helt forstå din pointe? Jeg kan kun igen sige at jeg på ingen måder er på kant med nogen forumbrugere og jeg kan ikke forstå at du bliver stødt over at jeg syntes at tidligere indlæg er interessante?
Som tidligere nævnt dementerer jeg gerne indlæg der på nogen måde, kan få nogen brugere til at føle sig stødt og ser da gerne at sådanne indlæg bliver rapporteret! Det er vel meningen at vi skal hygge os på forum
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Halløjsa fint arbejde! og er fruen glad, giver det mere lytte ro
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 03 August 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
jack Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 24 September 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Nobody
Nu fik jeg endeligt taget mig sammen til at kommentere din tråd. Allerførst mange tak fordi jeg fik lov at komme på besøg i forrige måned. Jeg har jo som sagt tidligere haft Dali Grand Coupe. Jeg har så solgt dem videre og efterfølgende anskaffet en Pioneer M22. Derfor var det fedt at høre dit setup og jeg må sige, jeg blev begejstret for den lyd, du har i din stue. Nu er jeg ikke god til det med at beskrive lyd, men den lyd du har er noget af det mest musikalske og behagelige, jeg har hørt længe. Jeg havde et par plader med og spillede bl.a. Balls "Sensorama" som på andre anlæg lyder tyndt og fladt, men ikke her. Tværtimod. Faktisk alt hvad der blev spillet syntes jeg lød godt. Det var meget positivt. 
Da jeg kom hjem nævnte jeg overfor konen, at jeg ville have et sæt coupeer igen. Hun var imod. De mangler noget bund, mente hun. Jamen skat, det lød godt hos Lars. Var der nok bas, spurgte hun. Hmm nu er det jo ikke en festhøjttaler, skat. Jamen sagde hun, meget af vores musik er jo metal (mest hendes musik).
Og jo, nu står der atter et sæt coupeer hjemme hos mig. Og konen er også tilfreds.
Endnu engang tak for sidst. Du skal i øvrigt være velkommen til en dag at komme forbi nørrebro og høre mit setup. Vedr. din stjerneboks, du skulle vel ikke have et link til en samlevejledning.
__________________ I am always right, unless I´m wrong.
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 24 September 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
Lige et stemningsbillede

Bateman var lige et smut forbi idag, men det var ikke så meget vi fik lyttet til. Han skulle lige låne en center til hans nye surround setup. Og så må vi håbe det flasker sig for ham, som han gerne vil det 
Squeezeboxen er altså ikke en ligeså god musikformidler som et drev er min mening. Det har jeg måttet sande, men den er nu stadigvæk fed at have inden for døren. Om det så bare er lige nøjagtigt min Sony DVP-NS930V der er bedre skal jeg lade være lidt usagt. Da det er den eneste jeg har testet imod. Som jo ikke er et state-of-the-art produkt.
Andre der er imod disse udtalelser ? Eller er der nogle der oplever det samme som mig med SB3 vs. et givent drev. Det skal lige siges at jeg kører igennem et sæt AA DTI & XDP. Dette er prøvet på begge, også DTI & DDE v1.0
|
|
|
Jeg har jo snart hørt på dit kære anlæg et par gange.. Og de kære coupéer overrasker mig altså gang på gang.. Hvis de kunne fåes i sort pianolak eller zebrano ville disse være et dejligt alternativ til Gamut L3 som står allerhøjest på min ønskeliste..
Det er vist også ved at være din tur til at komme forbi til en lytter..
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Nobody skrev:
Lige et stemningsbillede

Bateman var lige et smut forbi idag, men det var ikke så meget vi fik lyttet til. Han skulle lige låne en center til hans nye surround setup. Og så må vi håbe det flasker sig for ham, som han gerne vil det 
Squeezeboxen er altså ikke en ligeså god musikformidler som et drev er min mening. Det har jeg måttet sande, men den er nu stadigvæk fed at have inden for døren. Om det så bare er lige nøjagtigt min Sony DVP-NS930V der er bedre skal jeg lade være lidt usagt. Da det er den eneste jeg har testet imod. Som jo ikke er et state-of-the-art produkt.
Andre der er imod disse udtalelser ? Eller er der nogle der oplever det samme som mig med SB3 vs. et givent drev. Det skal lige siges at jeg kører igennem et sæt AA DTI & XDP. Dette er prøvet på begge, også DTI & DDE v1.0
|
|
|
Jeg har jo snart hørt på dit kære anlæg et par gange.. Og de kære coupéer overrasker mig altså gang på gang.. Hvis de kunne fåes i sort pianolak eller zebrano ville disse være et dejligt alternativ til Gamut L3 som står allerhøjest på min ønskeliste..
Det er vist også ved at være din tur til at komme forbi til en lytter..
Mvh Tim |
|
|
Hva... spiller sådan en Pioneere kun i mono???  __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
Hvis du kigger godt efter, så løber der noget højttaler kabel aller nederst til højre i billedet, og lur mig om ikke der står en højttaler magen til den anden for enden af det. Racket står ikke lige i midten. Men billederne er heller ikke helt up2date mere.
|
|
|
jæs jæs, godt ser det stadig ud...  __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
Hvis du kigger godt efter, så løber der noget højttaler kabel aller nederst til højre i billedet, og lur mig om ikke der står en højttaler magen til den anden for enden af det. Racket står ikke lige i midten. Men billederne er heller ikke helt up2date mere. |
|
|
Så en update efterlyses hermed 
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|