Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 520
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
Nilau skrev:
Måske er det bare mig...men jeg har ingen anelse om hvad det er for en forstærker der er afbildet...
Sorry. Det er en Crown Studio Reference II.
2x360W @ 8 Ohm AB+B Grounded Bridge (Ultra Mega Turbo XYZ Vanish Formel...)
Som skrevet fik jeg desvaerre ikke taget et ordentligt billede af undersiden da jeg havde den i lystelt,
men jeg har da et snapshot af trafoen, mainboardet og hvad der maa vaere driver-transistorerne:
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
Deeablo skrev:
øf...men måske kan du hjælpe mig. Min Eci-2 knaser lidt i volumen kontrolen...kender du det problem?
Prøv at massagere din volume lidt ved at slukke forstærkeren også dreje den helt op og ned samtidig med at du forsigtigt skubbber og hiver lidt i den. Hvis der sidder noget støv i den er det i hvert fald væk så-
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
Sendt: 09 April 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
Raskolnikov skrev:
Deeablo skrev:
øf...men måske kan du hjælpe mig. Min Eci-2 knaser lidt i volumen kontrolen...kender du det problem?
Prøv at massagere din volume lidt ved at slukke forstærkeren også dreje den helt op og ned samtidig med at du forsigtigt skubbber og hiver lidt i den. Hvis der sidder noget støv i den er det i hvert fald væk så-
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum