| Forfatter |
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg lige testet det af, placeringen synes jeg er underordnet sådan ved første prøveføling. Men de sidder godt nu, trukket af min ene Onkyo A-8170 gør de der voldsomt godt. Det rumler dejligt i kroppen ved eksplosioner i "master and commander" (en rigtig fed film i øvrigt  ). Og så skriver Off-course i sin tråd de ikke dur til musik, det passer ikke. RAMMSTEIN er lige blevet dobbelt så gode    .
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med shakerne. Også fedt at se, at du også synes det giver "det sidste pift." Der er musik.. og så er der MUSIK.. 
Hans J skrev:
Og så skriver Off-course i sin tråd de ikke dur til musik, det passer ikke. RAMMSTEIN er lige blevet dobbelt så gode   .
|
|
|
Ja - til den type musik.. elske det  . Er stadig langhåret headbanger på en god dag  Til mere stille spiller de enten slet ikke med, eller virker "forkert".. men så snakker vi også klassisk Mozart etc.. eller noget guitar-solo-sjov. Det er rigtigt at de rykker på den fede måde til musik der opfordrer til bevægelse.. Rammstein, Metallica, Techno... alt med et beat der lokker til "shakes" Alt der skal spilles højt  En andet opdagelse jeg har gjort er, at på ældre musik bruges dybbas næsten ikke. Feks har jeg genlyttet AC/DC, og på langt de fleste numre er der kun mellembas, ikke dybbas.. og så er der ikke meget liv i shakerne.. Til gengæld er alt moderne R&B og lignende fyldt med bastunge beats.. og der shaker sofaen med... shake that booty! Rock on Offcourse __________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
     Jaaaah. SHakers er fede. Hvorfor har vi ikke fået dem noget før. Godt vi er kommet frem til gerne at ville "ydmyge" os og købe noget fra Thansen alligevel...   Haaahahha Bzzzz BoomBoom Offcourse sender "shaker"-hilsner
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 November 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du fået spillet lidt med shakerne, eller bygger du på loftet istedet?
Super fedt at der er ved at komme Musik-dvdér med DTS-lyd - det er altså bare et fedt format ifht. DD - der er typisk mere bund i lydsporene med DTS.
God weekend ligemeget hvad!
Offcourse
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du tror at det er lyv, men jeg var lige ned i kærstens kælder for at hente den forstærker, som jeg havde til at stå der fordi at jeg vil bruge den til mine krops ryster.
Hvad finder jeg så der ? En Onkyo A-8170  jeg kunne da ikke huske at det var sådan een jeg havde til at stå.
Så nu er jeg glad for at vide at sådan en Onkyo A-8170 er god til krops ryster ! __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild skrev:
Du tror at det er lyv, men jeg var lige ned i kærstens kælder for at hente den forstærker, som jeg havde til at stå der fordi at jeg vil bruge den til mine krops ryster.
Hvad finder jeg så der ? En Onkyo A-8170 jeg kunne da ikke huske at det var sådan een jeg havde til at stå.
Så nu er jeg glad for at vide at sådan en Onkyo A-8170 er god til krops ryster ! |
|
|
Heldige asen, ja den virker ganske godt til det, især når du skruer op for Contra-bas reguleringen  . En dejlig forstærker til en billig penge. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor heldig kan man være! Torkild Fedt - skriv når du er rystet.. "Shaken.. not stirred" - 007  Contra-bas.. hvad er det lige? Bas-boost, eller hvad  Offcourse
|
| Til top |
|
| |
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn Hans. Det er længe siden jeg har været i din tråd her, jeg har dog ikke læst alle siderne, men jeg er kommet frem til en konklusion:
En tolerant kone + en splitter-ravne gal mand = Fed bio
Det glæder mig også at høre at du er glad for din Onkyo 875'er, har nemlig selv bestilt 805'eren og er spændt på hvordan den opfører sig når den sluttes til.
Men hvordan ser din bio egenligt ud??? Er den overhovedet færdig?? I så fald, nogen billeder af bygge-fasen??
Mvh
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
| Sendt: 07 November 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Dief skrev:
|
Damn Hans. Det er længe siden jeg har været i din tråd her, jeg har dog ikke læst alle siderne, men jeg er kommet frem til en konklusion:
En tolerant kone + en splitter-ravne gal mand = Fed bio
Det glæder mig også at høre at du er glad for din Onkyo 875'er, har nemlig selv bestilt 805'eren og er spændt på hvordan den opfører sig når den sluttes til.
  For dælen da, hvor folk vader rundt i min ligtorn, jeg har ikke fået købt den, konen satte sig imod, så jeg måtte returnere den til CSN-teknik (firmaet med den bedste service )
Men hvordan ser din bio egenligt ud??? Er den overhovedet færdig?? I så fald, nogen billeder af bygge-fasen??
Det er med vilje der ikke er billeder af min "hjemmebio", det er såmænd installeret i stuen, men slet ikke færdigt. Der skal nyt reolsystem til, og kablerne skal skjules, de er trukket over loftet, men op og ned af væggene mansgler de at blive skjult.
Mvh
Dief
|
|
|
|
|
|
OK. Fik ikke læst hele tråden, ville ikke træde yderligere i din ligtorn , pardon.
Ser frem til slutresultatet af bio'en. __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
... WAF  Konen herhjemme mener også vi enten skal bygge nyt reolsystem.. eller afskaffe subben.. Den er da godt nok stor og sort.. men derfra og til at bygge et 4 meter langt møbel den kan skjules i?? Da jeg foreslog ny, bedre, mindre sub (f.eks B&W 675 eller en lækker sunfire m 2x10"..) fnøs hun bare... Der kan man bare se. Pøj med sniger-projekter mht. 875´eren  Offcourse
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 08 November 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Offcourse_dk26 skrev:
... WAF Konen herhjemme mener også vi enten skal bygge nyt reolsystem.. eller afskaffe subben.. Den er da godt nok stor og sort.. men derfra og til at bygge et 4 meter langt møbel den kan skjules i??Da jeg foreslog ny, bedre, mindre sub (f.eks B&W 675 eller en lækker sunfire m 2x10"..) fnøs hun bare...Der kan man bare se.Pøj med sniger-projekter mht. 875´eren Offcourse
|
|
|
Hmm hun ønsker sig ikke et spa bad ? Prøv bestikkelse
Træls med en Kone som ikke går op i HiFi, men som lige med det samme opdager nyt udstyr
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
| Til top |
|
| |
Plenty Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 16 November 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hans
Hvordan går det fremad med dit IB projekt ? Været på loftet med det hele? Eller har du ikke fået fikset/eller noget nyt der kan trække det?
Du har ikke overvejet at lægge en 875ér under juletræet også skrive et kort: Til: Hans Fra: Julemanden ?  __________________ Min NAD + DALI "Stealth Bio"
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2007 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |
Plenty Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 16 November 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
48 rosen buske, sikke en mission....!
Håber der kommer billder af "hullet" i loftet hvis du kommer igang... spændene at følge!
God weekend/arbejdslyst __________________ Min NAD + DALI "Stealth Bio"
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plenty skrev:
48 rosen buske, sikke en mission....! Jeg gruer også for det, men det gør nok jeg bedre kan få tid til IB 
Håber der kommer billder af "hullet" i loftet hvis du kommer igang... spændene at følge! Jamen der kommer da billeder af missionen , med mindre jeg falder igennem hullet . Skal også have lavet kabelskjulere, der kommer jo til at gå en del kabler ovre bag anlægget og op på loftet. Samtidig skal den kunne åbnes og lukkes, og hvide kabelbakker er ikke det jeg har lyst til. Så det bliver noget i hvidmalet træ (eller også hvide kabelbakker ). Håber at Ib´en kan få mit fokus væk fra min uheldige 7.1 opsætning, kan dælme ikke få hængt mine gulvhøjtalere op bag sofaen så det bliver pænt .
God weekend/arbejdslyst |
|
|
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 16 November 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Hans Det ser jo lettere vanvittigt ud! På den gode måde. Undskyld for min dovenskab; jeg har ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke hvilke bagHt du bruger Jeg har med god succes smidt baghøjttalerne i mit 7.1 ned bag sofaen. det virker ganske fint da de ligger under radiatoren. Jeg skal nok lave en tråd med billeder og det hele, når tiden er til det.
|
| Til top |
|
| |