Forfatter |
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold nu kææft i røvbananer den er syg den bio.
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
Jeg vil ikke disputere om en zebra er har en sort baggrund med hvide striber eller en hvid baggrund med sorte striber - jeg tror du er udemærket klar over, at det var din overflødige brug af smileyer der gav din (ellers sobre?) anmærkning et negativt pust. |
|
|
Jeg har svært ved at se, hvorledes smiley-anvendelse alene kan præge et indlæg negativt. Formålet med disse er jo helt fundamentalt og i sagens natur det modsatte.
Med sober tone sigter jeg til dit uhensigtsmæssige sprogbrug, som er i uoverenstemmelse med retningslinierne for brug af debatforummet:
- indlæg skal være i en god og ordentlig tone - også selv om du er uenig!
- du holder dig til det oprettede emne (tråden) - hijacking accepteres ikke!
- der ikke oprettes indlæg som har til hensigt at forvolde skade på andre - private såvel som virksomheder!
Mighty-boy skrev:
Skal vi koge mere suppe på den høne, eller bare lade tråden gå sin ellers fine gang? |
|
|
Jeg synes vi skal lade tråden komme tilbage til topic. Kan ikke se det formålstjenelige i den debat, som du forsøger at fremprovokere. Hvad synes du?
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
kedligt at man skal bekrige hianden med ord kan man ikke bare holde sig til indlæget ?
om anlæget ja måske lyder det godt men det kunne vel se lidt mere pænt ud hvis man
satte det på anden måde ???? hvis jeg havde mange penge....power watt
p.s har Hi-Sonny-Fi ikke hårdt ordmåde at udtykke sig på ?
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
power watt skrev:
p.s har Hi-Sonny-Fi ikke hårdt ordmåde at udtykke sig på ?
|
|
|
Tjaa... alt er vel relativt.
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
360 grader med McIntosh MC-2102. 440W klasse A brokoblet.
Uf, mein got im himmel!
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
OKEY jeg kikke lidt nærmer på anlæget hehe de har snydt på nogle af billederne eller ikke
putte ledninger på og tag billederne ... men sikke en sony projektor 4k hva koster mon sådan
en sven i dag ??? jeg ringe for at hører om touch fjernbetjening som de har så gav jeg op
hehe den koster fra start pakke 40.000 kr uden alt det de har lavet ... ja bare den volt som
er bygget ved huset hold da op ... men det ikke kønneste indretning de har lavet
|
Til top |
|
|
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arbejder med højspænding til hverdag, og kan sige at det strømforsyningsanlæg koster MANGE knapper. __________________ juhu
|
Til top |
|
|
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal man ikke sidde i mørke for at se film? De rør må lyse som en sol!
Det er vild fedt setup.
mvh
|
Til top |
|
|
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
Sendt: 24 Januar 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk der kommer for at se og deltage i trådens emne, kig venligst igennem dette indlæg, det vil blive det sidste off-topic fra min side, på forhånd, tak.
Må jeg gøre dig opmærksom på, zerocool, at hele dit indlæg arbejder imod din (påståede) intention om at stoppe "diskussionen", ligesom dit overdrevne brug af smileys resulterede i en effekt der direkte modarbejdede din ellers fine intention om, at skabe en anti-negativ tråd. Derfor ser jeg udelukkende din sidste post som en krampetrækning ala et lille barns der i en afmægtig situation blot vil have det sidste ord, for derved at føle, at "sagen" ikke er tabt. Ang. de retningslinier du hiver fat i: det er meningen man selv skal læse og derefter benytte dem - især i tilfælde af at man minder andre om dem i rollen som politibetjent - derfor finder jeg det ironisk, at du henviser til dem. Tak for kaffe. Hvorfor du svarede på mit indlæg i første omgang har jeg svært ved at forstå, i og med jeg på intet tidspunkt har prøvet at fremprovokere en diskussion - jo, ved ét tilfælde, min kritik af hifi&musik, men det er ikke denne du griber fat i. Er du overhovedet klar over hvad du "diskuterer" med dig selv? - for du har på intet tidspunkt diskuteret med mig.
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
Sendt: 24 Januar 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
Folk der kommer for at se og deltage i trådens emne, kig venligst igennem dette indlæg, det vil blive det sidste off-topic fra min side, på forhånd, tak. |
|
|
Det lyder godt. I så fald formoder jeg vi er enige om at holde tråden til sit egentlige emne?
Mighty-boy skrev:
Må jeg gøre dig opmærksom på, zerocool, at hele dit indlæg arbejder imod din (påståede) intention om at stoppe "diskussionen" |
|
|
Mit første indlæg i denne tråd bestod i at henvise en medbruger til et andet indlæg i tråden. Mine efterfølgende indlæg har været svar på dine indlæg, tilstilet mig. Jeg kan som nævnt ikke se formålet med denne diskussion, som du endnu engang prøver og antænde, men da du vælger at give svar på tiltale, vil jeg da tillade mig at svare dig.
Mighty-boy skrev:
ligesom dit overdrevne brug af smileys resulterede i en effekt der direkte modarbejdede din ellers fine intention om, at skabe en anti-negativ tråd. |
|
|
Intention bag mit første indlæg i denne tråd var at henvise en medbruger til et andet indlæg i tråden. Jeg kan ikke se hvorledes det skulle kunne fortolkes negativt og ej heller brug af smileys i pågældende indlæg.
Mighty-boy skrev:
Derfor ser jeg udelukkende din sidste post som en krampetrækning ala et lille barns der i en afmægtig situation blot vil have det sidste ord, for derved at føle, at "sagen" ikke er tabt. |
|
|
Jeg vil tillade mig at citere fra retningslinierne for brug af debatforummet, idet jeg kan læse mig til at disse har forbigået din opmærksomhed eller du i det mindste vælger ikke at handle i overenstemmelse hermed:
indlæg skal være i en god og ordentlig tone - også selv om du er uenig!
du holder dig til det oprettede emne (tråden) - hijacking accepteres ikke!
Mighty-boy skrev:
Ang. de retningslinier du hiver fat i: det er meningen man selv skal læse og derefter benytte dem - især i tilfælde af at man minder andre om dem i rollen som politibetjent - derfor finder jeg det ironisk, at du henviser til dem. |
|
|
Hvor finder du, at jeg i denne tråd har overtrådt retningslinierne? Mit første indlæg bestod som sagt af en velment henvisning til en medbruger og mine efterfølgende indlæg, har været svar på dine for trådens emne urelaterede kommentarer om min person.
Mighty-boy skrev:
Hvorfor du svarede på mit indlæg i første omgang har jeg svært ved at forstå, i og med jeg på intet tidspunkt har prøvet at fremprovokere en diskussion |
|
|
Jeg svarede på dit første indlæg, fordi du kommenterede min person. Når du kommer med sådanne negative påstande, har jeg selvfølgelig svært ved at lade dem stå alene. Herudover vedbliver du, i dine følgende indlæg, også med lignende upassende kommentarer, hvilket jo alt andet end lige må skabe formodningen for, at du ønsker diskussionen.
Mighty-boy skrev:
jeg på intet tidspunkt har prøvet at fremprovokere en diskussion |
|
|
Hvad forventer du i så fald en voldsom og upassende personkritik vil aflede?
Mighty-boy skrev:
jo, ved ét tilfælde, min kritik af hifi&musik, men det er ikke denne du griber fat i. |
|
|
Tilad mig at genopfriske din hukommelse:
- der ikke oprettes indlæg som har til hensigt at forvolde skade på andre - private såvel som virksomheder!
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 24 Januar 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey...den tur....er der slet ikke snak om den længere? Jeg vil da gerne med...
__________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 24 Januar 2008 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tro at turen er blivet glemt, i debate mellem zerocool vs. Mighty-boy, som jo ikke rigtig har noget med trådes emne at gørre
For at vende tilbag til emnet zerocool og Mighty-boy  , så hvor er kabler og hvorfor er lærred så lille og må de rør effekt forærker ikke lyse
så
meget op at det må blive umulig at se film
|
Til top |
|
|
foffer Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
godkendt
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans "lille" hjemmebiograf blegner jo i forhold til det store Kipnis projekt Cinema Alpha. 4 stk Sony Cine Alta projektorer skaber tilsammen et Ultra HDTV billed på 8.192 x 4.320 (35,39 mio. pixel). ... Nu forstår jeg bedre, hvor han får sine penge fra!
http://www.kipnis-studios.com/The_Kipnis_Studio_Standard/Cin ema_Alpha.html __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alså... Selvom sådan et system får absolut max-karakter på "årh-hvaaad"-skalaen, så synes jeg det er et ynkeligt eksempel på "lad os se hvor meget udstyr vi kan proppe ind i ét rum", uden tanke for dét det egentlig drejer sig om, nemlig oplevelsen af lyd og billede. Der er ganske givet et vældigt fint billede at kigge på, men når dette billede vises ovenover et star-wars orgie i grønt lys fra Mcintosh'erne, så kan det jo være ret lige meget. Dette er så langtfra dén screening-biograf/hjemmebio jeg helst ville se en film i.
Iøvrigt er der ikke ubetinget enighed i branchen om at en 4k SXRD er bedre end en 2k DLP. Hele setup'et stinker langt væk af for meget teknik-nørderi, og for lidt forståelse for filmfremvisning. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Hele setup'et stinker langt væk af for meget teknik-nørderi, og for lidt forståelse for filmfremvisning.
|
|
|
Helt enig Otto ... det hele er enormt upraktisk, dyrt og varmt! Desuden er der kun een sofa? Hvor skal alle vennerne sidde henne?
Nu er lydsiden nok mere mit domæne, og her synes jeg også der er foretaget nogle mærkelige valg.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|