| Forfatter |
|
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa  Jeg vil ha' en projektor! - og det skal være en panasonic grundet dens fleksible zoomfunktion. Umiddelbart går jeg efter den nye panasonic pt-ax100, medmindre: - jeg kan spare en hel del på at købe panasonic pt-ae700, - eller at man kan få deres nye 1080p panasonic pt-ae1000 til en overkommelig merpris. Håber at jeg kan få lidt hjælp til at finde de billigste steder (inkl. evtuelle forsendelser osv.) af alle 3 modeller, så jeg kan tage en beslutning  p.s har intet mod at købe fra tyskland hvis besparelsen er stor nok... Mvh Peter
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må man jeg gøre op med sig selv om det er risikoen værd. jeg vil ihvertfald ikke tage beslutningen for dig
Iøvrigt kan du starte med at finde ud af om de overhovedet sender til danmark
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe....det tror jeg ikke de gør...nummer to på listen har en samlet leverningspris på ca. 11.300 dkk Hos danske Best Seat kan man få den til 15.000 dask En anden ting jeg lagde mærke til var, at ae700 har scart indgang, men det har ax100 ikke... Min dvd afspiller har scart, s-vhs og composite udgang....? hvad kan i få ud af denne oplysning....?
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glem alt om scart, du skal bruge HDMI eller component for et fornuftigt billede. Køb evt. en ny dvd ved siden af. Du kan få rimelige dvd afspillere med disse udgange ned til en tudse
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm...øv...havde håbet på at jeg kunne vente lidt med at købe ny afspiller...nogle forslag?
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har din Marantz ikke component ud?
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
nope...tror jeg da ikke...(component er de tre grundfarver adskilt i hver sin udgang ik'å?)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jow, det er det. Du skal som minimum have component, DVI eller HDMI før det bliver rigtig sjovt
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong
You are so right 
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der iøvrigt nogen der har nogen indvendinger mod at jeg køber en ae-700? (altså et eller andet jeg skulle have overset, som bare er en stor fordel i en af de nyere projektorer)...speak now, or forever hold your peace..eller noget
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
AE700 er en 2 "generationer" gammel Panasonic. Du kan sikkert finde en AE900 til samme pris som en AE700.
Alternativt så er der den altid populære Sanyo Z4.
Det lyder dog som om at AX100 er en knald god projektor og rent faktisk har formået at give en signifikant forbedring i forhold til AE900. Springet fra AE700 til AE900 bød ikke på så meget.
AE1000 kommer til at koste noget mere end AX100 så om du skal vælge den afhænger af hvor meget du har lyst til at smide efter projektoren.
Så umiddelbart mener jeg at valget af en AX100 lyder som den bedste mulighed i dit tilfælde.
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er bedst....component eller hdmi  Ville jeg få et fornuftigt billede med scarttilslutning fra min dvd-afspiller til ae700  Hvor meget bedre er hdmi/component ifht. scart, når vi kun tænker på dvd-film  (skal jo selvfølgelig ha' hd-dvd/bluray-afspiller næste år!  ) hvad er en ok pris for denne brugte ae-700  : http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=25459
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
nobody?
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse
Det kommer helt anpå hvilken forbindelse du kan sende gennem scart stikket. Scrat er ikke en bestemt signal overførelse, men derimod er der mulighed for stort set alle analoge signal overførelser i scart (composit, lyd, s-video, RGB).
HDMI vil dog nok give et bedre billed end component. Det kommer også lidt an på udstyret, kabler og afstanden.
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
aha!...så lærte jeg noget i dag!  ....bag på min DVDafspiller er der en kontakt man kan sætte til RGB, er det så det samme som componenet ( Red, Green Blue?)....hvis, betyder det så at jeg kan få et rimeligt godt signal gennem scart?....
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |