| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Njahh...til dels. Scart med RGB er klart bedre end uden RGB, men Component har desuden den fordel, at det kan sende signaler progressivt, hvilket
(med den rette dvd-afspiller) giver bedre bevægelser.
Du kan jo prøve at bruge den via scart, men ofte kræver projektorsetup, at man investerer i ret lange kabler, da de færreste har dvd-afspiller og
projektor stående samme sted, og med den pris du evt. skal give for fx et 10-meters scartkabel i god kvalitet kan man købe en ny dvd-afspiller
med HDMI fx.
- er du sikker på, at der er scartindgang på projektoren? Det er slet ikke standard, men findes på nogle
|