| Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tror jeg at jeg snupper efterfølgeren til F71 som sikkert får LED backlight...
Uden at vide det så tror jeg ikke der kommer en efterfølger til M91 med Full HD, i hvert fald ikke forløbig... Nu er M71 og M91 jo kommet ret hurtigt efter hinanden... Men som sagt kun gætterier...
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville være en drømmemodel - mon ikke at vi om nogle mdr. ser den model med betegnelsen F91. __________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
"F81" eller "F91" er også mit bud på det første med Full HD og LED backlight...
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne nu meget godt tænkes, at afløseren kommer til at hedde F81 eller F91. Så ville det heller ikke være dårligt, hvis den blev med HDMI 1.3 og 1:1 pixelmapping. Så er mit behov opfyldt til drømmetv'et, men HDMI 1.3 er nu ikke et must.
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
| Det kunne nu meget godt tænkes, at afløseren kommer til at hedde F81 eller F91. Så ville det heller ikke være dårligt, hvis den blev med HDMI 1.3 og 1:1 pixelmapping. Så er mit behov opfyldt til drømmetv'et, men HDMI 1.3 er nu ikke et must. |
|
|
F71 er jo med 1:1 pixelmapping ifølge Samsung selv...
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du har ret SHG har den slet ikke på deres hjemmeside, jeg ville heller ikke købe et tv hos dem
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen som ved om M stadigvæk er topmodel eller om F nu er topmodel fra Samsung??
Umiddelbart virker det jo som om F er den nye topmodel.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Madman skrev:
| Jeg tror du har ret SHG har den slet ikke på deres hjemmeside, jeg ville heller ikke købe et tv hos dem |
|
|
Jo de har den godt nok på deres hjemmeside... De skriver forventet levering 25/10-06
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolai18 skrev:
|
Nogen som ved om M stadigvæk er topmodel eller om F nu er topmodel fra Samsung??
Umiddelbart virker det jo som om F er den nye topmodel.
Nicolai
|
|
|
M-serien er stadig deres topmodel, M91 byder på en del ny teknologi som ikke er at finde i F71 serien, og er også noget dyrere... Dog har F71 den højere opløsning.
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Angel skrev:
| Det kunne nu meget godt tænkes, at afløseren kommer til at hedde F81 eller F91. Så ville det heller ikke være dårligt, hvis den blev med HDMI 1.3 og 1:1 pixelmapping. Så er mit behov opfyldt til drømmetv'et, men HDMI 1.3 er nu ikke et must. |
|
|
F71 er jo med 1:1 pixelmapping ifølge Samsung selv... |
|
|
Super! Så er jeg ikke tvivl om, at jeg skal have Samsung næste LED Backlight med 1080p.
|
| Til top |
|
| |
Magosa Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
Exxtreme skrev:
Angel skrev:
| Det kunne nu meget godt tænkes, at afløseren kommer til at hedde F81 eller F91. Så ville det heller ikke være dårligt, hvis den blev med HDMI 1.3 og 1:1 pixelmapping. Så er mit behov opfyldt til drømmetv'et, men HDMI 1.3 er nu ikke et must. |
|
|
F71 er jo med 1:1 pixelmapping ifølge Samsung selv...
|
|
|
Super! Så er jeg ikke tvivl om, at jeg skal have Samsung næste LED Backlight med 1080p. |
|
|
Spørgsmålet er blot hvor lang tid der går før Samsung kommer med en sådan model...
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 06:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare det ikke går længere tid end til maj/juni næste år, så går det lige for mig.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også været på udkig efter en fladskærm i ca. 1 år nu, og fandt lynhurtigt frem til Samsungs LCD skærme... Og jeg regner selv med at købe et 40 tommer M91 når det kommer ned i pris, da jeg ikke vil komme til at bruge den høje opløsning til noget (1080P), men måske dukker der noget nyt op inden længe... Hvem ved?
Skulle jeg vælge mellem M91 og F71, var valget uden tvivl faldet på M91...
|
| Til top |
|
| |
Magosa Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har M91 1:1 pixel mapping via HDMI?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Magosa skrev:
| Har M91 1:1 pixel mapping via HDMI? |
|
|
Det kan jeg ikke svare dig på... Jeg har skrevet en mail til Samsung med nogle spørgsmål, og dette er et af dem...
Jeg skrev til dem for at få redt ud hvad de reélle forskelle på M71, M73, M91 og F71 er, dog er jeg ret meget inde i Samsungs LCD-TV, men vil gerne vide hvilken retning de vil gå i, og spurgte bl.a. også om hvornår vi kan forvente et lcd-tv med 1080P og LED-backlight...
Spurgte også om en del andre ting, men nu må vi se hvad de vil ud med...
|
| Til top |
|
| |
Magosa Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Magosa skrev:
| Har M91 1:1 pixel mapping via HDMI? |
|
|
Det kan jeg ikke svare dig på... Jeg har skrevet en mail til Samsung med nogle spørgsmål, og dette er et af dem...
Jeg skrev til dem for at få redt ud hvad de reélle forskelle på M71, M73, M91 og F71 er, dog er jeg ret meget inde i Samsungs LCD-TV, men vil gerne vide hvilken retning de vil gå i, og spurgte bl.a. også om hvornår vi kan forvente et lcd-tv med 1080P og LED-backlight...
Spurgte også om en del andre ting, men nu må vi se hvad de vil ud med...
|
|
|
Det glæder jeg mig til at høre om 
|
| Til top |
|
| |