| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal til og invistere i sådan en sag men jeg må indrømme jeg ikke kender helt så meget om teknikken bag, især når det er video de skal vise
Jeg har flere gange købt projectorer i forbindelse med mit arbejde men da det har været som transpotable enheder som sælgere skal have med rundt så har mere været størelsen de er købt ud fra
Jeg har selv kigget lidt på Sanyo z4 (da jeg har en kolega der har en z3 og er glad for den) men har ikke rigtig nogle ider om hvad jeg skal ligge på =P
|