| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din projektors native opløsning er 1280x720, men kan nedscalere 1920x1080 til 1280x720. Derfor vil du sikkert få et bedre billed ved at opscalere DVD til 1280x720 direkte. Ellers skal din DVD afspiller først opscalere til 1920x1080 og derefter skal din projektor nedscalere til 1280x720 og det går ud over kvaliteten.
|