| Sendt: 29 September 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er blevet bedt om at anbefale en projektor til en kollega. Den må koste maks 5000-6000kr.
Den skal bruges til visning af billeder og lidt film. Gerne en lysstærk da der nok ikke kan mørklægges 100%. __________________ Min hjemmebio
|