Svoldgaard> Faktisk lige hørt fra producenten idag. Han fortalte han ikke mente det kunne repareres pga. pvc materialet lærredet er lavet af.
Men jeg kunne få lidt rabat til et nyt lærred og dermed "kun" betale 3500,- for at få tilsendt et erstatnings lærred. De penge har jeg ikke og
syntes osse det er en dyr løsning.....især hvis det kan fixes med en lille lap.
allanowich> Har lige forsøgt med "Gorilla repair tape"(som skulle være særlig stærkt) på begge sider af skaden og lade sidde natten over(med
lærred dugen hvilende på tv møblet, så der ingen træk modstand er imens limen sætter sig).
Nå, så prøvede jeg idag at teste vedhæftningen......og må konstatere at det desværre ikke ser ud til at være en kraftig nok lim Gorilla firmaet
bruger til denne opgave. Skaden sprang ikke op med det samme der kom vægt på, men kan se at lærredet langsomt glider ud af det
limede/tappede område, så det holder ikke!
Vincent> Nej det har jeg ikke.....før nu du nævner det! ;-) Men jævnfør producenten, er det åbenbart heller ikke gummi, men et PVC
materiale dugen er lavet i(følte bare lidt på dug materialet og gættede at det var gummi).
Men cykel lap eller evt. Tear Aid....hvilket begge er "permante" løsninger og måske derfor osse bedre valgmuligheder. Men hvilken af de 2, er i
såfald bedst? Kan se Tear Aid fås i en 2 udgaver, hvor den ene er til PVC materialer. Men når jeg tænker PVC, tænker jeg jo primært på hårde
ikke-bøjelige plastik materialer. Kan man så regne med at det er velegnet til dette blåde pvc-dug materiale?? Ak ja, tænk at det kan gå hen
og blive en videnskab at lappe en lille revne på et lærred! ;-)
Forslag/input til ovenstående?