Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 18:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilket 20/23 LCD med højttaler i bunden? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NoCTuRE2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hej...

mine forældre søger et godt LCD tv til campingvognen... det skal være et 20-23" og det skal have højttalerne placeret i bunden/under/bagpå (bare ikke i siderne da det så bliver for bredt til den plads det skal stå på...

Prisen har stort set ingen betydning da de gerne betaler en høj pris for noget der er iorden...

Jeg har kigget lidt for dem, men kender ikke så mange tv'er...

De modeller jeg har kigget mest på er:

SAMSUNG LE23R51B (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=141321)

Toshiba 23WL56 (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=179541)

Philips 23PF5321 (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=199574)

Panasonic TX 23LX60 (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=199805)

 

Nogen som har noget positivt/negativt til ovenstående? er nok mest hooked på LE23R51b, men hvad siger i? eller har i nogle bedre forslag...

Mvh

Joe

 

Til top Vis NoCTuRE2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NoCTuRE2
 
MarcBis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har 20WL56 og den har jeg været godt tilfreds med.. Billedet er pæn, blot man bruger de rigtige kabler:) DVD afspilning er pæn og der er tilfredsstillende med stik. Eneste negative ved min model, er at menuen/kanal skift er liiiiige langsom nok.

__________________
Mvh
Marc
Til top Vis MarcBis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MarcBis
 
NoCTuRE2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

#1... "de rigtige kabler"... det skal som sagt smides i en campingvogn, så det er også begrænset hvad det kan kobles til...

 

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre nogle bruger erfaringer om Samsung LE23R51b...

Til top Vis NoCTuRE2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NoCTuRE2
 
MarcBis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

NoCTuRE2 skrev:

#1... "de rigtige kabler"... det skal som sagt smides i en campingvogn, så det er også begrænset hvad det kan kobles til...

 

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre nogle bruger erfaringer om Samsung LE23R51b...



Ja okay, den havde jeg ikke set! :) Men et godt antennekabel hjælper altid.. :) Desværre kan jeg ikke hjælpe med Samsungen..


__________________
Mvh
Marc
Til top Vis MarcBis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MarcBis
 
NoCTuRE2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 24 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

andre??

 

Til top Vis NoCTuRE2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NoCTuRE2
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes