Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 03:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Transport af tv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 18 August 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Når nu jeg køber mit pana 42 60E plasma tv..

Er det muligt at transportere det i en station.car. Den skal jo stå oprejst.

Snakker om ford mondeo/opel vectra--

Og sidst men ikke mindst.. er der nogle der

kender en butik i nordtyskland?

er er lidt langt til berlin:-S

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 18 August 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

slet ingen der ved, om den kan stå i en st.car
Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 18 August 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Du kan vel få at vide hvad pakken måler og så selv lige tage en tommestok med ud til bilen

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
claust
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 19 August 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Jeg tror IKKE du kan have den - en 32" Samsung kan lige stå i en nyere Mondeo, en 37" 37PF9830 Philips kan slet ikke være der, så forestiller mig at det er endnu værre med et 42". Er der ikke en pædagog i familien der har en Berlingo ;-) ?
Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust
 
KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 19 August 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Kassen til 37pv600 måler 116x40x75 Ved ikke om det hjælper... men så har du da de mål

__________________
Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 19 August 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

hehe, nej vi har desværre ikke en pædagog i familien..
Så skal jeg have fat i en varervogn.

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Hvorfor er det du ikke må køre med den liggende fladt i din bil?

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
fals
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juli 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Hvorfor er det du ikke må køre med den liggende fladt i din bil?

Nosferatu



Et plasma tv SKAL transporteres oprejst.
Til top Vis fals's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fals Besøg fals's Websted
 
P. Holm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 134
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har et samsund C7H 42", og det kan helt sikkert ikke stå oprejst i sådan en stc...
Til top Vis P. Holm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P. Holm
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes