| Sendt: 20 August 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kommer mit pv60e her på tirsdag, og det bliver det godt..
Jeg er bare lidt i tvivl om, om man skal tegne en forsikring?
og om man skal gøre det hos forhandler, eller et bestemt sted?
Eller kan det overhovedet betale sig og bruge de 1200 ca.
hvad siger folk?
|