| Sendt: 21 August 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, problemet er ikke det store, det er jo ikke ligefrem den primære signalkilde .
Jeg ville bare sikre mig, at der ikke lige var et eller andet i menuen, jeg måske havde overset. Det er trods alt lidt mere praktisk at searche, hvis man kan se billedet...
Det kunne måske også være, at der var en mere præcis forklaring - og måske en løsning af en anden slags. Dengang, det var mere simpelt at snyde med betalingstv, blev der bygget små bokse rundt omkring til at redde synkroniseringssignaler frem igen.... Måske nogen havde en ide, eller havde haft samme problem.
|