|
Hej
Jeg er den lykkelige ejer af et 1mdr. gammelt pioneer plasma.
Der har hidtil ikke været nogle problemer overhovedet, men så pludselig i dag kan jeg ikke se text tv??? hverken på parabol eller antenne.
menuen popper bare op og siger kan ikke vise teletext!!!
Har jeg fået rodet ved noget eller er min skærm gået kaput?
Håber der er nogle som ved hvad dette er?
Mvh Anders
|